Ricci&Curl i Revolution w kampanii reklamowej marki Bellissima (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa lokówki do włosów Ricci&Curl i suszarki Revolution marki Bellissima (należącej o firmy Imetec). W akcji bierze udział fryzjer Leszek Czajka, ambasador marketingowy Bellissimy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ricci&Curl i Revolution w kampanii reklamowej marki Bellissima (wideo)

Reklamy podkreślają najważniejsze walory produktów, m.in. zainstalowaną w suszarce Revolution innowacyjną końcówkę służącą do utrzymywania idealnego poziomu nawilżenia włosów. Celem jest głównie poszerzanie świadomości oferty marki.

Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz public relations (m.in. spotkanie dla dziennikarzy i wybranych blogerów w atelier Leszka Czajki). Działania będą prowadzone do końca grudnia.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za aktywności public relations - agencja Pegasus Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?