Richard Branson nie tylko na okładce Bloomberg Businessweek Polska

Richard Branson jest jednym z bohaterów bieżącego numeru dwutygodnika "Bloomberg Businessweek Polska". Biznesowy guru i założyciel światowego giganta Virgin nie tylko trafił na okładkę polskiej edycji tego najbardziej wpływowego magazynu świata, ale też radzi czytelnikom, co mogą, a czego nie powinni robić dla dobra swojej firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Niewykluczone, że więcej tajemnic i swojego biznesowego know-how Branson odkryje już wiosną przed uczestnikami jednego z pierwszych kongresów "Bloomberg Businessweek Polska". Wydawca magazynu, Platforma Mediowa Point Group, zaprosiła założyciela Virgin Group do udziału w spotkaniu inaugurującym cykl konferencji gospodarczych organizowanych pod auspicjami BBWP.

Biznes musi pobudzać chęć zaangażowania się, sprawiać przyjemność, ciągle niepokoić i dawać impuls twórczym instynktom – tak brzmi jedna z dewiz, którymi kieruje się Richard Branson. Podobne cele przyświecają wydawcy i redakcji "Bloomberg Businessweek Polska". Pod patronatem BBWP od przyszłego roku ma być organizowany cykl konferencji, które właśnie mają inspirować polski biznes.

Dajcie z sobą zrobić wszystko – dla marki – radzi Branson na łamach "Bloomberg Businessweek Polska". I dodaje: nigdy nie byłem dobry w odmawianiu, zwłaszcza gdy chodziło o wsparcie dla moich firm – nawet jeśli ryzykowałem życiem. W mniej niebezpiecznych kwestiach Branson ma również wiele ciekawego do powiedzenia. Poleca m.in. z kim, kiedy i jak pozować do biznesowej fotografii oraz radzi, czy warto w imię firmy dać sobie ogolić nogi.

Richard Branson jest w świecie biznesu postacią absolutnie wyjątkową. Mając 16 lat postanowił rzucić szkołę i zająć się biznesem. Od początku stawiał przed sobą bardzo wymagające, pozornie niemożliwe do zrealizowania cele. Nigdy nie wątpił w możliwość ich zrealizowania. Dziś jest jednym z najbardziej wpływowych biznesmenów na świecie, a jego firma – Virgin Group – jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem niekonwencjonalnych marek na świecie.

Swoje przedsięwzięcia Branson opiera przede wszystkim na rzetelnym przepływie informacji, partnerskich relacjach wśród pracowników i nowatorskich pomysłach. Sukces budował m.in. wydając młodzieżową gazetę, kierując wytwórnią muzyczną, firmą transportową, liniami lotniczymi i produkując wino. Obecnie Virgin Group skupia w sobie ponad 400 różnych firm. On sam słynie z nieszablonowych pomysłów i przewrotnych konstatacji. Podsumowując zmiany wprowadzone w liniach lotniczych Virgin podkreślał, że z kasynem i łóżkami na pokładzie samolotów, nasi pasażerowie będą mieli co najmniej dwie okazje, by szczęście uśmiechnęło się do nich podczas lotu.

Rady Richarda Bransona nie tylko dla ludzi biznesu - w aktualnym wydaniu „Bloomberg Businessweek Polska”. Cena „BBWP” wynosi 8 zł. Na stronie www.rejestracja.bbwp.pl do końca roku można zamawiać spersonalizowane wydanie magazynu.

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku. Redaktorem naczelnym „Bloomberg Businessweek Polska” jest Michał Kobosko. „Bloomberg Businessweek Polska” ma swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+