Grupa RMF logotypy swoich stacji i portali odświeża od początku roku – w styczniu zmieniło się logo RMF Classic, a pod koniec marca RMF FM, RMF24 oraz portali Rmf24pl i Rmfon.pl.
Zmiany nie są radykalne – napis „RMF” to w dalszym ciągu lekko pochylone granatowe litery na żółtym tle, są tylko nieco bardziej kanciaste.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-ramowka-nowa-audycja-projekt-xd-pawel-jawor-maciej-rybak-jacek-tomkowicz-przemyslaw-skowron,7169779825907329a ##
RMF Maxxx ma także zmienić nazwę na RMF Maxx (ubędzie jednej litery „x”).- Obecnie mogę potwierdzić tylko, że mamy w planach zmianę logo - w tym roku zmieniamy logotypy wszystkich stacji radiowych i portali internetowych Grupy RMF. Modyfikacja logo nastąpi w trakcie obchodów 18. urodzin RMF MAXXX, pod koniec września – mówi Krzysztof Głowiński, rzecznik prasowy Grupy RMF.
Nowe będą także logotypy lokalnych rozgłośni należących do grupy, np. Radia GRA nadającego w Toruniu i Wrocławiu.
Wcześniej grupa zmieniała swoje logotypy 12 lat temu, z okazji swojego dwudziestolecia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-terlikowski-rmf-fm-rmf24-audycja,7169781273880705a ##

RMF FM to od lat zdecydowanie najpopularniejsza stacja radiowa w Polsce, według badania Radio Track od maja do lipca br. miało 32 proc. udziału w rynku słuchalności, o 2,7 pkt proc. więcej niż rok wcześniej.
Spółka nadająca radio RMF FM i internetowe RMF24 w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 29,3 proc. do 105,68 mln zł i zysku netto z 13,97 do 17,88 mln zł. Cały zeszłoroczny zysk wypłacono w dywidendzie, z której prawie 100 proc. trafiło do Grupy RMF.











