Spot pokazuje, jak zaraz po zakończeniu meczu na stadionie Bayernu Monachium czołowi zawodnicy tego klubu - Robert Lewandowski, Thomas Mlüler i David Alaba - uzgadniają z przeciwnikami wymianę koszulek. Jednak kiedy zaczynają zdejmować swoje trykoty, nie mogą się od nich oderwać - podobnie absurdalna sytuacja jest na konferencji prasowej.
Tajemnicę tego zachowania ujawnia pracownik klubu, który piorąc stroje piłkarzy, dodał perełki zapachowe Lenor Unstoppables. Reklama podkreśla, że pochłaniają one przykre zapachy i uwalnia intensywną, przyjemną woń, utrzymując ubrania w świeżości przez długi czas.
Tydzień temu ogłoszono, że marka Lenor Unstoppables została oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Współpraca ma zasięg międzynarodowy - działania reklamowe oparte na wizerunku czołowych piłkarzy Bayernu będą realizowane w wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Niemczech, Polsce i na Węgrzech.

W naszym kraju komunikacja będzie obejmowała m.in. telewizję. W spocie komentatorem jest dziennikarz Telewizji Polskiej Jacek Laskowski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-jakub-blaszczykowski-i-lukasz-fabianski-reklamy-wizerunek-i-wplyw-na-sprzedaz-marek,7171435392222849a ##
Perełki zapachowe Lenor Unstoppables - produkowane przez koncern Procter & Gamble - są w sprzedaży w 275-gramowych opakowaniach, sugerowana cena detaliczna opakowania to 25,99 zł. Produkt jest dostępny w czterech wariantach zapachowych: Fresh, Bliss, Lavish i Dreams.
Lenor Unstoppables to kolejna marka reklamowana w Polsce jako sponsor Bayernu Monachium przez piłkarzy tego klubu, na czele z Robertem Lewandowskim. Wiosną br. trwała kampania opon Goodyear, w połowie ub.r. wizerunki piłkarzy umieszczono na samolocie Lufthansy, klub podpisał też umowę z Hugo Bossem.











