„Jesteśmy sklepem, który wyznacza standardy na polskim rynku sklepów internetowych. Stawiamy na najwyższą jakość usług i nieustannie doskonalimy naszą ofertę. Słuchamy tego, co mówią nasi Klienci, dlatego rok temu nawiązaliśmy współpracę z firmą InPost.” - mówi Maciej Piotrowski, dyrektor marketingu Agito.pl. „Przez niemal rok, aż 15 proc. naszych Klientów skorzystało z takiej formy odbioru zamówienia. Odsetek ten stale rośnie, ponieważ duża część Klientów lubi samemu wybierać czas i miejsce odbioru zakupów.” - dodaje.
Akcja bezpłatnej dostawy do paczkomatów InPost potrwa przez cały luty. Wszystkie przesyłki zamawiane do paczkomatów można śledzić na stronie paczkomaty.pl.
Jak działa odbiór zamówionego towaru z paczkomatu? Klient, jeszcze przed zakończeniem zakupów wybiera paczkomat, w którem będzie chciał odebrać zakupione towary. Następnie, poprzez SMSa i drogą mailową, otrzymuje numer paczki, a gdy jest ona gotowa do obioru – specjalny kod służący do weryfikacji. Aby odebrać zamówienie, należy wprowadzić numer telefonu i kod zabezpieczający na klawiaturze wskazanego wcześniej paczkomatu. Właściwa skrytka otworzy się i umożliwi dostęp do zamówionej paczki.












