„Rusz 4 litery” w kampanii 4Move (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rusz 4 litery”, przygotowały firmy Henyo Behrendt, Papaya Films i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania 4Move zachęca do aktywności na różnych płaszczyznach życia. W reklamach napój ten towarzyszy nie tylko podczas uprawiania sportów, ale także w czasie spotkań ze znajomymi, wypadów do parku czy zabaw na plaży. Taki przekaz ma podkreślać, że 4Move jest skierowany nie tylko do profesjonalistów uprawiających sport wyczynowo, ale do wszystkich osób ceniących ruch i zabawę. To pierwsza telewizyjna kampania reklamowa napoju.

W ramach akcji 15-sekundowe spoty są wyświetlane w kanałach takich jak TVN, Polsat, TVN Turbo, MTV, VIVA, Eska TV, VH1, 4fun, Comedy Central, Discovery i AXN. Kreację kampanii przygotowała agencja Henyo Behrendt, produkcją spotu zajął  się dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"