Rusza nowa kampania wizerunkowa firmy KRISPOL na antenie RMF FM

W najbliższy poniedziałek 12 września startuje kampania radiowa firmy KRISPOL na antenie stacji RMF FM. Między 12 września a 6 listopada 2016 spoty reklamowe marki KRISPOL zostaną wyemitowane niemal 500 razy. Wybór stacji RMF FM był podyktowany największą popularnością tego radia, a także historią naszej dotychczasowej współpracy - podkreśla Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu KRISPOL. - To najchętniej słuchana stacja radiowa w Polsce, a kampanie emitowane na jej antenie przynoszą nam wymierne efekty. Obecna współpraca z radiem jest kontynuacją działań w ramach kampanii „KRISPOL – Gwarancja spokoju”, z udziałem Ambasadora marki KRISPOL – Łukasza Piszczka. Nazwisko i głos sportowca będą się pojawiać w spotach. Aby podkreślić współpracę z nowym Ambasadorem firma wybrała na czas emisji Fakty Sportowe. Promocja sportu jest od lat znakiem rozpoznawczym firmy KRISPOL. Dzięki sponsoringowi Faktów Sportowych, emitowanych bezpośrednio po Faktach RMF FM, docieramy z naszym komunikatem do milionów słuchaczy – dodaje K. Kozłowska. – To jedno z naszych licznych działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Ponownie wzmacniamy naszą obecność w mediach w tym momencie roku, w którym  zapada wiele ważnych decyzji zakupowych. Przy zakupie mediów firmę wspiera dom mediowy Media Concept.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi. KRISPOL (press box)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji