Ringier Axel Springer rusza z nową usługą reklamową. W ofercie 130 e-sklepów

Retail Media Network (RMN) to sieć reklamowa tworząca nową usługę na rynku e-commerce. Sklepom pozwala budować nowy kanał przychodowy, a producentom i markom udostępnia nowe formy promocji zwiększające sprzedaż. Do programu dołączyło 130 sklepów, kolejne czekają na integrację z siecią.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer rusza z nową usługą reklamową. W ofercie 130 e-sklepów

Według szacunków WARC w 2024 roku wartość rynku retail media wyniosła 153,3 mld dolarów. Jak prognozuje OC&C w samej Europie osiągnie on 30 mld euro do 2028 roku, co oznaczać będzie ponad dwukrotny wzrost w ciągu najbliższych 4 lat.

– Rynek retail media niezwykle dynamicznie się rozwija. Żaden pojedynczy sklep nie jest w stanie samodzielnie sprostać oczekiwaniom reklamodawców, którzy poszukują jednego, zintegrowanego miejsca zakupu. Jesteśmy przekonani, że tylko poprzez współpracę i połączenie sił sklepów internetowych, możemy stworzyć silną sieć retail mediową, która zjednoczy wszystkie podmioty e-commerce, adresując w pełni potrzeby rynku – mówi Jovan Protic, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Dla sklepów internetowych RMN jest programem partnerskim, który zapewni stałe, nowe źródło przychodów niekolidujące z innymi działaniami. Dołączając do sieci, sklepy zyskają gwarancję wsparcia Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska w pozyskiwaniu dodatkowych budżetów. Kampanie reklamowe będą emitowane w zaimplementowanych na powierzchniach sklepów formatach retail media. RMN dla sklepów to także bezpłatny ruch, który zwiększa zaangażowanie i konwersję.

Reklamodawcy z usług oferowanych przez RMN będą mogli skorzystać już w czerwcu. Zyskają nowe na polskim rynku narzędzie, które połączy inventory reklamowe, oferowane przez podmioty e-commerce, z technologią oraz możliwościami retargetingowymi RASP.

– Jako wiodąca firma mediowo-technologiczna wykorzystujemy nasze atuty i tworzymy społeczność łączącą retailerów i producentów, konsolidując rynek e-commerce – tłumaczy Jan Buze. – Wspólnie tworzymy niedostępne do tej pory na rynku rozwiązania reklamowe, które oferują markom realny wpływ na codzienne decyzje zakupowe konsumentów – mówi Jan Buze.

Proces przystąpienia do programu RMN został maksymalnie ułatwiony. Podstawowe wdrożenie odbywa się bez konieczności angażowania zespołów technologicznych sklepów. Obecność w sieci jest także całkowicie bezpłatna.

– Wystarczy poświęcić kilkanaście minut na podstawową integrację. Customizacją, dopasowaniem do ekosystemu i obsługą zajmuje się już zespół po stronie RASP, oczywiście w porozumieniu z partnerem – tłumaczy Jan Buze.

Retail Media Network opiera się na sprawdzonej i stale rozwijanej technologii, która od lat wspiera efektywną monetyzację powierzchni reklamowych w e-commerce. Sklepy, które dołączą do końca maja br., zyskają preferencyjne warunki współpracy.

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"