'Ruszaj w teren z Nevadą'

Scandinavian Tobacco wprowadził na rynek odnowione opakowanie jednej ze swoich flagowych marek - Nevady.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wprowadzenie nowych opakowań Nevady wsparte jest największą w historii marki kampanią marketingową. Prowadzone są silne działania merchandisingowe – agencja Proximity przygotowała ponad 20 różnych materiałów POS wspierających widoczność nowego opakowania w punktach sprzedaży. Są to między innymi hangery, plakaty, dyspensery, ulotki,  bankiery, naklejki, billonownice, narożniki, standy, podajniki i  backlity. Dodatkowo przygotowano materiały informacyjne do prasy branżowej i hurtowni.

     

Z okazji wprowadzenia nowego opakowania Agencja Proximity wraz z działem marketingu Scandinavian Tobacco przygotowała również konkurs konsumencki „Ruszaj w teren z Nevadą”, w którym główną nagrodą jest terenowy samochód Mitsubishi L200. Dodatkowo, wymieniając kody kreskowe z opakowań, w konkursie Nevady konsumenci mogą zdobyć dodatkowe nagrody – skórzane paski, torby podróżne oraz zestawy kina domowego.

Agencja Proximity pracuje dla marki Nevada po wygranym przetargu.  

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"