Kampania "Naturalne geny" ma na celu zwrócenie uwagi konsumentówna problem żywności modyfikowanej genetycznie oraz odpowiedniegoznakowania na etykietach takich produktów. Akcję prowadzoną przezInstytut Spraw Obywatelskich zainaugurowało śniadanie prasowe zudziałem ekspertów w zakresie żywienia i biotechnologii, podczasktórego serwowano dania pochodząe wyłącznie z ekologicznych upraw.Jednocześnie uruchomiono serwis internetowy www.naturalnegeny.pl, w którymmożna zapoznać się z informacjami na temat żywności modyfikowanejgenetycznie oraz podpisać list popierający wprowadzenie oznakowaniana etykietach zawierających ją produktów spożywczych. W najbliższymczasie na stronie pojawią się komiksy i filmy animowaneprzybliżające tę tematykę.
Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotował Green Tank,zielony departament agencji Brainshop U-boot, natomiast organizacjąśniadania prasowego zajęła się agencja Trattoria PR.












