Kampania pokazuje potencjał tego miejsca jako idealnego celu dla miłośników narciarstwa i turystyki górskiej.
Tegoroczna kampania koncentruje się na przyciągnięciu turystów poszukujących zarówno aktywnego wypoczynku, jak i relaksu. Region cieszy się świetną infrastrukturą narciarską i unikalnym połączeniem kultury alpejskiej i włoskiej, co jest jego dodatkowym atutem.
Jest to kontynuacja działań z roku 2024, a bieżąca edycja uwzględnia promocję ośmiu subregionów. Kampania odbywa się na różnych platformach, m.in. YouTube, Facebook i Instagram, a także poprzez szeroko zakrojone działania drukowane, jak w "Ski Magazyn" czy "Wyborcza Na Narty".
Eksperckie podcasty
W tym roku postawiono na wzbogacanie treści poprzez podcasty tworzone wraz z National Geographic oraz podroze.gazeta.pl. Ta forma komunikacji ma za zadanie przybliżenie unikalnego charakteru poszczególnych subregionów Południowego Tyrolu.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaPlus, a działalności programmatic display są prowadzone z Salestube. Agencje MSL oraz Publicis z kolei zajmują się relacjami publicznymi i współpracą z influencerami.










