PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Viacom w Polsce: wpływy wzrosły o 25 proc., zysk do 10,2 mln zł
Viacom w Polsce: wpływy wzrosły o 25 proc., zysk do 10,2 mln zł
W 2019 roku spadł czas oglądania telewizji, ale wzrosły wydatki reklamowe. „M jak miłość” hitem (raport)
W 2019 roku spadł czas oglądania telewizji, ale wzrosły wydatki reklamowe. „M jak miłość” hitem (raport)
Wpływy Discovery Polska zmalały o 6 proc. Nadawca Metro z 10,3 mln zł wpływów i 14,6 mln zł straty
Wpływy Discovery Polska zmalały o 6 proc. Nadawca Metro z 10,3 mln zł wpływów i 14,6 mln zł straty
Kablówki w USA przez kwartał straciły 1,5 mln klientów, mocno w dół Comcast i AT&T
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 39 proc., 10,2 mln zł zysku netto, Zoom TV z mniejszą stratą
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 39 proc., 10,2 mln zł zysku netto, Zoom TV z mniejszą stratą
TVN zwiększył wpływy do prawie 2 mld zł. 395 mln zł odpisu na nc+, 1,5 tys. pracowników
Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych
Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych
Wpływy TV Trwam 45 proc. w górę. Fundacja Lux Veritatis z 34 mln zł darowizn i 3,3 mln zł zysku
Superstacja w ub.r. przy spadku wpływów o 13 proc. miała 2,3 mln zł straty
Superstacja w ub.r. przy spadku wpływów o 13 proc. miała 2,3 mln zł straty
Megaustawa kluczowa również dla rynku telewizyjnego. „5G zrewolucjonizuje rynek”
Megaustawa kluczowa również dla rynku telewizyjnego. „5G zrewolucjonizuje rynek”
Viacom w Polsce: wpływy o 10 proc. wyższe, zysk zmalał z 13,7 do 8,3 mln zł
Viacom w Polsce: wpływy o 10 proc. wyższe, zysk zmalał z 13,7 do 8,3 mln zł
Discovery po przejęciu Scrippsa ze wzrostem wpływów o 54 proc. i 681 mln dol. zysku
Krótszy czas oglądania telewizji w 2018 roku. Liderem Polsat, TVP1 i TVP2 na plusie (raport)
HBO Polska z wyższymi wpływami. 21,2 mln zł m.in. dzięki słabszemu dolarowi
HBO Polska z wyższymi wpływami. 21,2 mln zł m.in. dzięki słabszemu dolarowi
Polacy będą oglądać mundial głównie w telewizji, 15 proc. z tej okazji kupi telewizor
Polacy będą oglądać mundial głównie w telewizji, 15 proc. z tej okazji kupi telewizor
Mundial zapewni TVP skok oglądalności, ale wpływy z reklam nie pokryją kosztów praw do transmisji (opinie)
Ponad miliard klientów płatnej telewizji na świecie
Krótszy czas oglądania telewizji w 2017 roku. Polsat i TVN liderami (raport)
Polsat kupując stacje ZPR Media, szykuje się na starcie z Discovery i mocniej wchodzi do naziemnej tv cyfrowej (opinie)
Polsat kupując stacje ZPR Media, szykuje się na starcie z Discovery i mocniej wchodzi do naziemnej tv cyfrowej (opinie)
61 języków w stacjach telewizyjnych w Unii Europejskiej i Turcji
UOKiK bada koncentrację i konkurencyjność w mediach i marketingu. „Najpierw sprawdzimy rynek reklamy tv”
Kanały sportowe królują w Europie, rośnie popularność VOD (raport)
TVP1 i TVP2 straciły w maju najwięcej widzów, Polsat i TVN liderami oglądalności
W 2020 r. media i rozrywka w Polsce warte 10,8 mld dol. W dół prasa i płatna telewizja, w górę gry i wideo w internecie (raport)
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i zyskiem, lepsze wyniki TVN
Telewizja satelitarna umacnia się w Polsce, tracą kablówki i nadawcy naziemni, coraz więcej treści HD
W 2021 roku 1,6 mld odbiorców telewizji cyfrowej, ponad miliard widzów płatnych ofert
Grupa 16-59 korzystniejsza dla TVP, ale nadal przegrywa z TVN i Polsatem
TVP łagodzi krytykę Jacka Kurskiego wobec badań Nielsen Audience Measurement. „Niefortunny skrót"
TVP łagodzi krytykę Jacka Kurskiego wobec badań Nielsen Audience Measurement. „Niefortunny skrót"
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. „Pozytywny audyt pomiaru”
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. „Pozytywny audyt pomiaru”
W 2015 roku Polacy oglądali telewizję rekordowo długo
TVP1 liderem rynku TV w 2015 roku, Polsat wygrał w 16-49. Udział „wielkiej czwórki” spadł poniżej 45 proc.