Samsung prezentuje nową generację wyświetlaczy dla biznesu na targach Integrated Systems Europe 2012

Samsung oferuje zaawansowane rozwiązania biznesowe w zakresie reklamy wewnętrznej i zewnętrznej, stoły z obsługą multi-touch, monitory do pracy w chmurze i telewizory hotelowe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Samsung Electronics Co., Ltd, podczas targów ISE 2012, odbywających się w dniach 31 stycznia – 2 lutego, zaprezentował swoje najnowsze rozwiązania w zakresie wyświetlaczy, w tym m.in. ekrany wielkoformatowe (LFD) oraz telewizory hotelowe. Prezentacja odbyła się pod hasłem „Connection to Your Business” („Łączność z Twoją firmą”). Do najciekawszych produktów należą urządzenia z serii Surface i LED Full.

Samsung zajmuje pozycję lidera na światowym rynku ekranów LFD, oferując niezrównane jakościowo produkty i wyjątkowe rozwiązania spełniające potrzeby naszych klientów biznesowych – powiedział Jeong-Hwan Kim, senior vice president of display sales & marketing team, Samsung Electronics. – Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym klientom komplementarne rozwiązania, łączące w sobie najbardziej zaawansowany sprzęt i oprogramowanie o zróżnicowanych zastosowaniach. Spodziewamy się, że dzięki temu utrzymamy naszą pozycję lidera na rynku B2B.

Wśród przedstawionych na ISE nowych ekranów wielkoformatowych znajduje się model OL46B – wszechstronny, cienki i cichy wyświetlacz zewnętrzny, który doskonale sprawdza się w pracy w skrajnych temperaturach– od -30°C do +40°C. Może być stosowany z powodzeniem jako nośnik reklamowy podczas wydarzeń sportowych, na stadionach i w centrach konferencyjnych. Z kolei ekrany typu semi-outdoor z serii SL46B, na których można wyświetlać przyciągające wzrok obrazy w wysokiej rozdzielczości, nadają się idealnie na wystawy w domach towarowych i centrach handlowych.

Nowy, 65-calowy ekran wielkoformatowy LED ME65 charakteryzuje się doskonałą jakością obrazu i nieprzeciętnymi parametrami, jednak najbardziej niezwykłą cechą urządzenia jest możliwość przekształcenia go w ekran dotykowy w ciągu zaledwie kilku sekund. Aby użyć go w takim charakterze, wystarczy przymocować opcjonalną nakładkę dotykową i podłączyć kabel USB.

MagicInfo-i Solution, wszechstronna aplikacja sieciowa firmy Samsung zaprojektowana z myślą o ekranach LFD produkowanych przez firmę, pozwala użytkownikom zarządzać jednocześnie nawet 3000 połączonych ze sobą urządzeń. Dzięki możliwości podłączenia ekranu do smartfonów Samsung Galaxy S i tabletów Galaxy Tab użytkownicy mogą łatwo sprawdzać stan ekranów LFD i kontrolować je z dowolnego miejsca.

Wśród innych prezentowanych na ISE wyświetlaczy i rozwiązań firmy Samsung przeznaczonych dla klientów biznesowych znalazły się:

- SUR40 - urządzenie nowej generacji – stół wielodotykowy opracowany wspólnie przez Samsung Electronics i Microsoft. 40-calowy wyświetlacz LCD rozpoznaje palce, dłonie i obiekty umieszczone na ekranie przy wykorzystaniu technologii obsługującej 52 punkty dotykowe i skanowanie obiektów. Ten cienki wyświetlacz wielkoformatowy może być wykorzystywany w rozmaitych miejscach, takich jak sklepy, banki czy kluby fitness. Urządzenie spotkało się z dużym uznaniem – zostało wyróżnione tytułem „Best of What’s New” („Najlepsza nowość”) magazynu Popular Science w listopadzie 2011 r. oraz „Best of Innovations” („Najlepsza innowacja”) podczas CES 2012.

- 650TS-2 – 65-calowa tablica elektroniczna, której można używać na przykład w klasie w celu większego zaangażowania uczniów w proces nauczania. Korzystając z urządzeń Samsung GALAXY, nauczyciele mogą kontrolować wyświetlane treści w czasie rzeczywistym, oferując swoim uczniom ekscytującą możliwość nauki w sposób interaktywny.

- UD22B - to 22-calowy, kolorowy wyświetlacz „kaflowy”, który można wykorzystać jako nośnik reklamy wewnętrznej. Użytkownicy mogą wykazać się kreatywnością, przemieszczając kwadratowe ekrany na ścianie i ustawiając je w dowolnej pożądanej konfiguracji.

- Odwiedzając stoisko, można skorzystać z ponad sześćdziesięciu 55-calowych ekranów FHD o supercienkiej ramce, które wyświetlają przydatne informacje o innowacyjnych technologiach firmy Samsung, dowodząc jednocześnie, jak skutecznie firmy mogą zintensyfikować swój przekaz reklamowy.

- Monitory Cloud Display stanowią zintegrowane rozwiązanie eliminujące potrzebę użycia dodatkowego sprzętu, takiego jak komputery osobiste czy inne urządzenia. Wystarczy podłączyć do monitora Cloud Display kabel sieciowy – Samsung PoE (Power over Ethernet). Na targach prezentowana jest również przenośna wersja monitora.

- Telewizory hotelowe gwarantują niezwykłą jakość obrazu, uzyskaną dzięki naszej technologii LED BLU. Dzięki rozwiązaniu Samsung Hospitality Solution hotele mogą udostępniać swoim gościom spersonalizowane treści. Goście hotelowi mogą skorzystać z możliwości bezprzewodowego przesyłania strumieniowego filmów i zdjęć ze swoich telefonów i tabletów.

Uczestnicy targów mogą uzyskać dodatkowe informacje, korzystając z kodów QR wyświetlanych na dwóch 70-calowych ekranach dotykowych LFD (700TSn-2) znajdujących się na stanowisku Samsung w sali 9.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"