San Markos dla Fiat Ubezpieczenia

Na zlecenie klienta, San Markos opracowała rebranding firmy Fiat Ubezpieczenia.

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Zadaniem agencji było stworzenie nowej nazwy oraz logotypu, kojarzących się z włoskimi korzeniami i samym Fiatem, przy jednoczesnym nacisku na zaufanie do firmy oferującej ubezpieczenia majątkowe i na życie. Tak powstała nazwa BENEFIA, która, wraz z nowym logotypem, zaczęła funkcjonować od początku 2005 roku jako BENEFIA Towarzystwo Ubezpieczeń Majątkowych S.A. i BENEFIA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

"Zmiana nazw podyktowana jest strategią rozwoju firm oraz planami wejścia w nowe sektory rynku ubezpieczeniowego. Stworzenie nowej nazwy zdecydowaliśmy się powierzyć agencji San Markos, która już wcześniej z powodzeniem pomogła nam zrealizować kilka różnorodnych działań marketingowych." - powiedział Sławomir Czarnecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Fiat Ubezpieczenia.

To już kolejny projekt przygotowany przez San Markos na rzecz Fiata. W trakcie kilkuletniej współpracy agencja stworzyła szereg materiałów BTL, nowe nazwy i logotypy dla wielu produktów (np. ubezpieczenie Medicasco).

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa