W niedzielę, 20 stycznia br. o godz. 21.15 telewizyjna Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego programu „Sanatorium miłości”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 3,56 mln osób. Przełożyło się to na 22,46 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/debiut-glebi-ostrosci-mial-410-tys-widzow-a-echo-serca-2-1-mln,7171170021320321a ##
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 5,25 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,24 mln, a w 16-59 - 2,30 mln).

Godzinę po zakończeniu programu prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na Twitterze poinformował, że pierwszy odcinek „Sanatorium miłości” śledziło 4 mln osób, a w peaku było to 4,26 mln. Powołał się na dane MOR, które uznawane są tylko przez Telewizję Polską.
Grupą docelową widowni „Sanatorium miłości” są przede wszystkim osoby starsze. - Naszą lojalną widownią jest m.in pokolenie 55+, dla którego jest adresowany nasz program. Sądzę, że z ciekawości „Sanatorium miłości” będą śledzić również młodsi widzowie - kilka dni temu mówił nam prezes Telewizji Polskiej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-5-sezon-ogladalnosc-jacek-kurski-komentarz,7171191656089729a ##

Prowadzony przez Martę Manowską program „Sanatorium miłości” pokazuje relacje towarzyskie osób w wieku 60 i więcej lat, którzy przez trzy tygodnie mieszkają w sanatorium Równica w Ustroniu, leżącym w paśmie górskim Beskidu Śląskiego. Audycja jest połączeniem reality-show z elementami dokumentu.
Kolejne odcinki „Sanatorium miłości” Jedynka będzie pokazywać w niedziele o godz. 21.15.











