Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowakampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zleceniefirmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśródlekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmyjako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.

Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentujepostać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych iidentyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanieorganizmu."Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która budujeprzyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosićdo udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratoriumSanofi-Aventis w  Montpellier, jednego z najnowocześniejszychlaboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała DianaŚwiątek, Account Supervisor Publicis.

Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i  potrwa do końcaroku.

Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodnikówopinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania - Swobodny Jeździec DNA

Klient: Sanofi-Aventis

Przedstawiciel klienta:

Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik DziałuKomunikacjiAnna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka - Deputy Managing DirectorDiana Świątek - Account Supervisor

Kreacja:Adam Radziun - Art DirectorMarysia Bator - Copywriter

Produkcja TV:Monika Derda - Art. Buyer

Dom mediowy: ZenithOptimediaPoczątek kampanii: 12.09.2008

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele