Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśródlekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmyjako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.
Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentujepostać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych iidentyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanieorganizmu."Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która budujeprzyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosićdo udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratoriumSanofi-Aventis w Montpellier, jednego z najnowocześniejszychlaboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała DianaŚwiątek, Account Supervisor Publicis.

Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i potrwa do końcaroku.
Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodnikówopinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Kampania - Swobodny Jeździec DNA
Klient: Sanofi-Aventis
Przedstawiciel klienta:
Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik DziałuKomunikacjiAnna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR
Agencja: Publicis
Client Service:Agnieszka Wichracka - Deputy Managing DirectorDiana Świątek - Account Supervisor
Kreacja:Adam Radziun - Art DirectorMarysia Bator - Copywriter
Produkcja TV:Monika Derda - Art. Buyer
Dom mediowy: ZenithOptimediaPoczątek kampanii: 12.09.2008











