PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Co trzecia produkcja reklamowa z reżyserami na wyłączność. Obroty studiów produkcyjnych rosną
Co trzecia produkcja reklamowa z reżyserami na wyłączność. Obroty studiów produkcyjnych rosną
87 nominacji do Effie 2020, najwięcej dla Wavemaker, Isobar i McDonald’s
87 nominacji do Effie 2020, najwięcej dla Wavemaker, Isobar i McDonald’s
Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR
Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR
Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
Dariusz Andrian na drugą kadencję prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Dariusz Andrian na drugą kadencję prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
SAR: trwają internetowe wybory władz. Więcej zgłoszeń do Effie i KTR
SAR: trwają internetowe wybory władz. Więcej zgłoszeń do Effie i KTR
Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020
Osiem złotych nagród w konkursie Innovation 2020
Osiem złotych nagród w konkursie Innovation 2020
Znamy zwycięzców Young & Creative Cannes 2020
Znamy zwycięzców Young & Creative Cannes 2020
Effie stawia na zmianę strategii komunikacji konkursu. Nowa kategoria React & Sustain "znakiem czasów"
Effie stawia na zmianę strategii komunikacji konkursu. Nowa kategoria React & Sustain "znakiem czasów"
Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do Effie Awards 2020. Nowa kategoria React & Sustain
Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do Effie Awards 2020. Nowa kategoria React & Sustain
TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi
TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi
Konkurs KTR przeniesiony z maja na czerwiec
Konkurs KTR przeniesiony z maja na czerwiec
Polska turystyka biznesowa sparaliżowana przez koronawirusa. "Anulowano wszystkie projekty, to jak klęska żywiołowa"
Firma Cord członkiem Polskiego Klubu Brandingu SAR
Firma Cord członkiem Polskiego Klubu Brandingu SAR
Watchout Studio dołączyło do Klubu Producentów Reklamowych. KPR ma nową strategię
Watchout Studio dołączyło do Klubu Producentów Reklamowych. KPR ma nową strategię
ZFPR tymczasowo zamyka platformę przetargową
ZFPR tymczasowo zamyka platformę przetargową
Klub Agencji Eventowych SAR ma nową strategię
Klub Agencji Eventowych SAR ma nową strategię
Grupa robocza Ad Goes Green opracuje ekorekomendacje dla producentów reklam
Grupa robocza Ad Goes Green opracuje ekorekomendacje dla producentów reklam
SAR o zarzutach UOKiK-u: postaramy się wykazać, że nasze działania były uzasadnione
SAR o zarzutach UOKiK-u: postaramy się wykazać, że nasze działania były uzasadnione
UOKiK wszczął postępowanie przeciw Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Cape Morris członkiem SAR
Cape Morris członkiem SAR
Branża reklamowa z projektem Ad Goes Green w trosce o środowisko
Branża reklamowa z projektem Ad Goes Green w trosce o środowisko
Young Creatives Eurobest 2019: laureatami zespoły z 180heartbeats + Jung v.Matt i Ogilvy
Young Creatives Eurobest 2019: laureatami zespoły z 180heartbeats + Jung v.Matt i Ogilvy
Ogłoszono nowy rozdział Białej Księgi komunikacji marketingowej o badaniach
Effie Awards 2019: "Chce się Ż" z Grand Prix. Nagrody 20-lecia dla DDB, Wavemaker i Grupy Żywiec
Effie Awards 2019: "Chce się Ż" z Grand Prix. Nagrody 20-lecia dla DDB, Wavemaker i Grupy Żywiec
Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem"
Branżowe stowarzyszenia reklamowe chcą wspólnie działać na rzecz czystej reklamy i informacji
Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca Białą Księgę Komunikacji Marketingowej
Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca Białą Księgę Komunikacji Marketingowej
Klub Brand Design SAR to teraz Polski Klub Brandingu SAR
Klub Brand Design SAR to teraz Polski Klub Brandingu SAR
SAR dołącza do koalicji "Marketerzy dla Lepszych Badań" dot. prac nad jednoźródłowym badaniem mediów
SAR dołącza do koalicji "Marketerzy dla Lepszych Badań" dot. prac nad jednoźródłowym badaniem mediów