PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie
Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie
Zarobki w branży marketingowej dalej rosną, ale wolniej niż rok wcześniej. 13,5 tys. zł dla account directora (raport)
Zarobki w branży marketingowej dalej rosną, ale wolniej niż rok wcześniej. 13,5 tys. zł dla account directora (raport)
Joanna Czekaj i Adrian Kawecki wybrani do zarządu SAR
Joanna Czekaj i Adrian Kawecki wybrani do zarządu SAR
BPN pozywa STS. Spór o pieniądze i zerwanie umowy
BPN pozywa STS. Spór o pieniądze i zerwanie umowy
Dobry przetarg mediowy, czyli jaki? "Wyłóżmy karty na stół, przestańmy się nawzajem oszukiwać"
Katarzyna Kieli na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland
Katarzyna Kieli na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland
360 nominacji w konkursie KTR
360 nominacji w konkursie KTR
Jak podzielić koszty jednoźródłowego badania mediów?
Björn Ståhl na czele jury KTR 2019
Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR
Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR
Innovation 2019: Grand Prix dla Fundacji Rak'n'Roll i 180heartbeats + JvM, cztery złota dla Grey Group
Innovation 2019: Grand Prix dla Fundacji Rak'n'Roll i 180heartbeats + JvM, cztery złota dla Grey Group
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia
Dorota Wojtczak, Michał Atlas i Dominik Górka nowymi członkami zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR
Dorota Wojtczak, Michał Atlas i Dominik Górka nowymi członkami zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
Zastrzeżenia do nowego projektu badania rynku telewizji i radia. „JIC ma szansę powstać w I kwartale”
Zastrzeżenia do nowego projektu badania rynku telewizji i radia. „JIC ma szansę powstać w I kwartale”
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019
IAA i SAR spotykają się z uczestnikami rynku ws. nowego badania mediów
Karolina Nowosielska nową PR manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR
Karolina Nowosielska nową PR manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR
TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday
KRRiT, IAA i SAR podpisały list intencyjny ws. nowych badań rynku telewizji i radia
„Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych” - to nowy rozdział Białej Księgi
„Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych” - to nowy rozdział Białej Księgi
Dariusz Andrian: musimy kontynuować to, co udało się zbudować w SAR
Dariusz Andrian: musimy kontynuować to, co udało się zbudować w SAR
Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT
Effie Awards 2018 oczami jurorów - oceny konkursu i wyłaniające się trendy (cz.1)
Effie Awards 2018 oczami jurorów - oceny konkursu i wyłaniające się trendy (cz.1)
Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów
Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów
SAR inicjuje klub dyskusyjny Ad/Tech
SAR inicjuje klub dyskusyjny Ad/Tech
Effie Awards 2018: najwięcej nagród dla Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker, bez Grand Prix
Effie Awards 2018: najwięcej nagród dla Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker, bez Grand Prix
Effie Awards 2018 oczami jury (opinie)
Effie Awards 2018 oczami jury (opinie)
Klub Producentów Reklamowych zapowiada kolejny rozdział Białej Księgi Komunikacji Marketingowej
Klub Producentów Reklamowych zapowiada kolejny rozdział Białej Księgi Komunikacji Marketingowej
Tomasz Lisewski: Innowacja marketingowa uzależniona jest od kreatywności, nie budżetu
SAR i PSML publikują kolejny rozdział Białej Księgi, dotyczący przetargów na full service
SAR i PSML publikują kolejny rozdział Białej Księgi, dotyczący przetargów na full service
WOŚP, IKEA i Eobuwie.pl nominowane w kategorii marketing & business solutions  w konkursie Effie Awards
WOŚP, IKEA i Eobuwie.pl nominowane w kategorii marketing & business solutions w konkursie Effie Awards