Science PR wypromuje plebiscyty „Soczewki Focusa” i „Chip Produkt Roku”

Agencja Science PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda International Polska i zajmie się promocją plebiscytów „Soczewki Focusa” i „Chip Produkt Roku”.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
Science PR wypromuje plebiscyty „Soczewki Focusa” i „Chip Produkt Roku”

Do obowiązków agencji należy obsługa PR wydarzeń organizowanych przez wydawcę.

Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.

„Soczewki Focusa” to plebiscyt, w którym czytelnicy magazynu „Focus” głosują na najciekawsze innowacje medyczne, techniczne i informatyczne. Z kolei w plebiscycie „Chip Produkt Roku” redakcja miesięcznika „Chip” wyłania godne uwagi urządzenia, programy i technologie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online