Sebidin w reklamie „wygrywa bitwę pod Grunwaldem o gardło” (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciw infekcjom gardła Sebidin (produkowango przez Omega Pharma) prowadzona pod hasłem „Wygrywa bitwę o gardło”. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon, Xantus i Zenith Optimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sebidin w reklamie „wygrywa bitwę pod Grunwaldem o gardło” (wideo)

Animowany spot Sebidinu pokazuje - m.in. poprzez nawiązania do bitwy pod Grunwaldem - batalię pastylek tego preparatu z bakteriami atakującymi gardło. W finale, zgodnie z hasłem kampanii, „Sebidin wygrywa bitwę o gardło”.

Reklama informuje, że preparat zapewnia podwójne działanie: zawarta w nim chlorheksydyna zabija bakterie, a witamina C wspomaga regenerację gardła.

Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych Grupy TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, która zdobyła to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne agencje brały w nim udział). Produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Kubę Michalczuka - zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją - studio Xantus.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu