Serwisy społecznościowe obniżają skuteczność e-mailowego marketingu

Coraz większa popularność serwisów społecznościowych zaczyna miećwpływ na skuteczność e-mail marketingu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu firmy badawczejJupiterResearch o nazwie 'The Social and Portable Inbox: OptimizingE-mail Marketing in the New Era of Communication Tools' - informujeserwis Media Buyer Planner.

Przeprowadzone przez firmę badanie pokazuje, że 22 procentużytkowników poczty e-mail korzysta zamiast niej z serwisówspołecznościowych do komunikowania się.

Jednocześnie 44 procent pytanych internautów stwierdziło, ze podwpływem e-mailowego marketingu dokonało przynajmniej jednego zakupuonline, a 41 procent przynajmniej jednego zakupu w tradycyjnymsklepie. To oznacza jednak spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym,gdy oba te wskaźniki wynosiły odpowiednio 51 i 47 procent.

Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową w kwietniubieżącego roku na grupie 2.460 użytkowników.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"