Skompletuj drużynę i zwiększ swoją… sprzedaż!

Euro 2016 zawładnęło sercami wszystkich Polaków. Ale okazuje się, że zgrany zespół potrzebny jest nie tylko na boisku piłkarskim, ale również… w biznesie e-commerce. W duchu sportowej rywalizacji i gry o jak najwyższą pozycję, Grupa KWANKO analizuje jak powinni działać zawodnicy e-biznesu na konkretnych pozycjach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zwycięska drużyna w biznesie e-commerce jak każda piłkarska, potrzebuje w polu zarówno graczy środkowych, rozgrywających, jak również asystujących. Jak to wszystko przetłumaczyć na język biznesu?

Angażuj w środku boiska            

Piłkarze na pozycjach środkowych przede wszystkim angażują w grę. Z kolei na polu e-commerce, zawodnikami są influencerzy, portale, blogi, ale również formaty display. Jak zaangażować inaczej niż konkurencja? Przede wszystkim poprzez oryginalne i efektowne projekty graficzne oraz ekskluzywną ofertę!

Rozgrywaj i zaprezentuj produkty

Podobnie jak na boisku, tak i w biznesie potrzebni są również gracze rozgrywający. To oni wzbudzają na boisku największe zainteresowanie i to do nich w e-biznesie należy zaprezentowanie produktów i ofert. Reklama natywna i emailing mogą tak rozegrać całą grę, aby wyróżnić ofertę poprzez nieinwazyjne reklamy, interesujący content i dobry User Experience.

Asysta czyli agregator zakupowy

Utwierdzenie w decyzji zakupowej zapewniają zawodnicy asystujący, którymi w e-commerce są agregatory zakupowe, a więc wszelkie porównywarki cenowe i kluby lojalnościowe. W tym wypadku, wyróżnienie się na tle innych powinno się odbywać poprzez zoptymalizowanie swoich product feedów. To tak jak na boisku, gdy zwycięska bramka pada właśnie po doskonałej asyście i idealnym przyjęciu.

Strzelecki as

W większości przypadków, to na strzelców bramek spływa największa chwała. W e-biznesie strzelcami są ci, którzy zapewniają sprzedaż. Tylko dzięki spersonalizowanym ofertom i graczom, którymi w tym przypadku są remarketing oraz promocje, dojdzie do zmiany osób porzucających koszyki w klientów, czyli do zyskania upragnionego zwycięstwa. Jednak warto pamiętać, że to cała drużyna zapewnia sobie wygraną w meczu, czyli tak bardzo upragnioną w e-commerce konwersję.

O Firmie

Grupa KWANKO to lider w branży reklamy wielokanałowej obecny na ponad 20 rynkach. To kluczowy gracz w branży internetowej i mobilnej. Grupa posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w reklamie online. Będąc pionierem performance marketingu współpracuje z ponad 150 tysiącami wydawców na całym świecie i ma na swoim koncie ponad 6000 kampanii. W 2015 grupa zrealizowała dla swoich klientów 30 milionów sprzedaży, 82 milionów leadów, 8 miliardów kliknięć, a roczny obrót firmy oscyluje wokół 53 milionów euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"