W okresie od września do listopada br. pozycję lidera rynku radiowego w Polsce utrzymało RMF FM. Stacja zaliczyła średni dobowy udział słuchania na poziomie 28,3 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej rozgłośnia straciła 0,9 pkt proc.) – wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.
Czytaj także: Samuel Pereira przeprasza Polskie Radio
Drugie miejsce dla Radia ZET (spadek z 15,2 proc. do 14,5 proc.). Na podium sklasyfikowano także Radio Eska (spadek z 7,2 proc. do 6,8 proc.). Tuż za podium są Audytorium 17 (4,9 proc.) oraz radiowa Jedynka (4,9 proc.).
Największy wzrost w tym okresie zaliczyło Audytorium 17 – z 4,2 proc. do 4,9 proc. Sporo zwiększyły się też wyniki Jedynki (z 4,4 do 4,9 proc.) i Trójki (z 2,1 do 2,3 proc.)
Największy spadek był udziałem RMF.












