
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Kolejny raz produkty marki WIŚNIOWSKI zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2018 organizowanego przez miesięcznik Builder. Tym razem to technologia inteligentna smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 zdobyły uznanie branży budowlanej. TopBuilder to jedna z najbardziej cenionych nagród na polskim rynku budowlanym. Kapituła konkursu nagradza tą wyjątkową statuetką tylko i wyłącznie produkty i rozwiązania budowlane najwyższej jakości oraz tylko te realizacje, w których zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, architektoniczne, konstrukcyjne i materiałowe. Nagradzane są także produkty IT mające zastosowanie w architekturze i budownictwie. Nie mamy wątpliwości, że technologia smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 idealnie wpisują się w te wysokie oczekiwania rynku. Dzięki smartCONNECTED, korzystając z możliwości geolokalizacji, klienci mogą zdalnie sterować bramami i drzwiami swojego domu. Co więcej, za pomocą algorytmów inteligentny dom sam potrafi zapamiętać tryb życia jego mieszkańców i myśleć za nich o wykonaniu podstawowych czynności, jak uruchomienie alarmu lub czujnika ruchu, czy też otwarciu bramy na chwilę przed dojazdem do posesji. Kolekcja Home Inclusive 2.0 to wyjątkowe na rynku połączenie bramy, drzwi wejściowych i ogrodzenia w jednej linii stylistycznej. Inspirowana ona była nowoczesnym podejściem do projektowania i pietyzmem wzorniczym. Dzięki temu klienci zyskali zupełnie nowe możliwości designerskie i kolorystyczne dopasowane do ich domu. Obecnie klienci mogą wybierać spośród specjalnie stworzonych zestawów bram, drzwi i ogrodzeń w 16 unikatowych kolorach strukturalnych, mając pewność, że podkreślą one charakter domu i otoczenia. Uroczyste wręczenie nagród X edycji konkursu miało miejsce 27 marca 2018 roku w Warszawie podczas Gali TopBuilder 2018. Od wielu lat kreujemy trendy w architekturze. Nie boimy się nowatorskich rozwiązań, odważnie eksperymentujemy i słuchamy głosu naszych klientów. Jak widać, te starania przynoszą wymierne efekty. Kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie, a także idea smartCONNECTED to nasze rynkowe wyróżniki. Dzięki nim nowoczesna technologia inteligentnego domu połączyła się z unikatowym designem, a w wielu domach naszych klientów zagościły komfort i bezpieczeństwo – podkreśla Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. WIŚNIOWSKI press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
