SMSowa promocja Żołądkowej Gorzkiej z Miodem

Mobijoy! agencja marketingu mobilnego przygotowała promocję wódki "Żołądkowa Gorzka" produkowanej przez Polmos Lublin S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W konkursie „Rozgrzej się Żołądkową z Miodem” do wygrania jest ponad 6 tys. nagród.

Promocja oparta jest na komunikacji za pomocą SMS-ów, którymi przesyłany jest unikatowy kod znajdujący się pod zdrapką na kontr-etykiecie promocyjnych butelek Żołądkowej Gorzkiej z Miodem. Codziennie wygrywa 50 osób, które jako pierwsze prześlą SMS-a z kodem po pełnej godzinie od 18-tej do 22-iej.

- Przygotowując kampanię wyjątkowego produktu, jakim jest wódka skorzystaliśmy z doświadczenie agencji Mobijoy!, traktując komunikację mobilną jako istotny element promocji. Jesteśmy przekonani, że prosty mechanizm będzie zachęcał do wzięcia udziału w zabawie i zbierania oryginalnych nagród, ważne dla nas jest też to, że uczestnicy promocji natychmiast powiadamiani są o zdobyciu nagrody, powiedział Wojciech Bortkiewicz, marketing manager Polmos Lublin S.A.

Konkurs potrwa do 31 marca 2007 r. a do wygrania są oryginalne piersiówki, kieliszki, kubki i termosy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą