PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Brytyjska rodzina królewska szuka specjalisty od social media
Beztroska i za słaba komunikacja agencji z producentem Żytniej przyczynami błędu ze zdjęciem ofiar ZOMO
Beztroska i za słaba komunikacja agencji z producentem Żytniej przyczynami błędu ze zdjęciem ofiar ZOMO
Facebook wciąż najpopularniejszym portalem społecznościowym w większości największych krajów
Facebook wciąż najpopularniejszym portalem społecznościowym w większości największych krajów
Aktywności w social media wpływają na zachowania zakupowe w sieci
Social media zrewolucjonizowały pracę PR-owców, więcej możliwości i wyzwań
Internauci rzadko wykorzystują social media do spraw związanych z obsługą klienta
PR-owcy chcą od wpływowych internautów testów i artykułów, a internauci - wynagrodzenia, a nie barteru
TVN Style stawia mocniej na social media
TVN Style stawia mocniej na social media
2,9-3,5 mld zł na reklamy internetowe w Polsce, najszybciej rosną mobile, social media i wideo
Tarczyński wybiera agencję do obsługi w social media
PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy
PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy
NK.pl, GG i Fotka przegrywają z globalnymi platformami społecznościowymi, bo nie nadążają za potrzebami internautów (opinie)
Onet z serwisem Noizz.pl dla millenialsów: krótkie formy i integracja z social media
Onet z serwisem Noizz.pl dla millenialsów: krótkie formy i integracja z social media
Robert Lewandowski zdominował social media z zasięgiem ponad 100 mln użytkowników
„Damy radę” - PiS w spocie instruuje zwolenników, jak działać w social media (wideo)
Ponad 25 mld USD na reklamy w social media w 2015 r., 65 proc. rynku dla Facebooka
Ponad 25 mld USD na reklamy w social media w 2015 r., 65 proc. rynku dla Facebooka
Robert Lewandowski panuje w social media, wzrost popularności o 1300 proc.
Telewizja Polska chce uregulować aktywność dziennikarzy w internecie
Orange, Eska i Coca-Cola na czele polskich marek na Snapchacie. „Muszą uczyć się od twórców internetowych” (TOP20)
Orange, Eska i Coca-Cola na czele polskich marek na Snapchacie. „Muszą uczyć się od twórców internetowych” (TOP20)
Fenomem obsługuje Raiffeisen Polbank w social media
Fenomem obsługuje Raiffeisen Polbank w social media
Ask.fm bez jednej trzeciej polskich użytkowników. „Schyłek fejmów, nastolatki wolą Instagram i Snapchat”
Ask.fm bez jednej trzeciej polskich użytkowników. „Schyłek fejmów, nastolatki wolą Instagram i Snapchat”
Internauta wykpił spam reklamowy Volvo, firma zaoferowała mu wypożyczenie samochodu
Internauta wykpił spam reklamowy Volvo, firma zaoferowała mu wypożyczenie samochodu
FaceAddicted dla Dr Beckmann w social media
FaceAddicted dla Dr Beckmann w social media
Młodzi w social media udostępniają najczęściej wideo, YouTube traci na rzecz Facebooka
Marketing science - czyli na czym oprzeć działania marketingowe bez własnych badań
„Hoop Cola, Lidl, Żywiec Zdrój: trzy sposoby, jak nie robić kampanii z youtuberami”
„Hoop Cola, Lidl, Żywiec Zdrój: trzy sposoby, jak nie robić kampanii z youtuberami”
Marki słabo dbają o klientów w social media, 87 proc. wpisów bez odpowiedzi
Young and Awesome dla PKP Intercity w social media
Young and Awesome dla PKP Intercity w social media
Internauci wiążą się emocjonalnie z udostępnianymi treściami i markami w social media
Kampania prezydencka w social media: Janusz Korwin-Mikke liderem, najwięcej zyskał Paweł Kukiz
23,7 mld dol. na reklamy w portalach społecznościowych w 2015 r.
23,7 mld dol. na reklamy w portalach społecznościowych w 2015 r.
2,6 mld zł na reklamy internetowe. Mocno w górę mobile, wideo i social media - w dół e-mailingi
2,6 mld zł na reklamy internetowe. Mocno w górę mobile, wideo i social media - w dół e-mailingi