PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Co trzeci pracownik zamieści w social media treści firmowe, o ile będą interesujące
Agencja VML Poland zwyciężyła w przetargu Samsung Electronics Polska
2016 rok w branży blogerów i youtuberów, prognozy na 2017
2016 rok w branży blogerów i youtuberów, prognozy na 2017
Social media: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017 (agencje)
Co wydarzyło się w social media w 2016 roku, prognozy na 2017 rok (wydawcy)
Niemiecki rząd będzie karał serwisy społecznościowe za publikację fałszywych newsów
Komunikacja korporacyjna skierowana głównie do pracowników, internet dużo ważniejszy od telewizji (analiza)
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach
PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama
PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama
Telewizor i smartfon najpopularniejszymi urządzeniami dzieci i rodziców
W Polsce telewizja najpopularniejszym medium, zyskują media społecznościowe, prasa w odwrocie
Twitter jest łakomym kąskiem dla dużych graczy, ale 30 mld dolarów to drogo (oceny potencjalnych kupców)
Prawie 1/3 globalnej populacji aktywnie korzysta z social media
Etiopia blokuje serwisy społecznościowe, by chronić uczniów przed ściąganiem
Red Lipstick Monster, Nishka i Marysia Górecka wśród bohaterów w największej akcji influencer marketingu IKEA Polska
Red Lipstick Monster, Nishka i Marysia Górecka wśród bohaterów w największej akcji influencer marketingu IKEA Polska
Szefowa Guardiana: dziennikarstwo wymaga nowego modelu biznesowego
Szefowa Guardiana: dziennikarstwo wymaga nowego modelu biznesowego
Niechęć do bohaterów najbardziej winduje oglądalność seriali
Twitter ma w Polsce dwa razy mniej odsłon niż NK.pl i Fotka, a dużo więcej niż Instagram, Google+, Pinterest i Ask.fm
Kampania przeciw nowotworowi piersi kpi z zasad nagości na Facebooku i Instagramie (wideo)
Marek Molicki: przyszłość Twittera zależy od cierpliwości inwestorów
Marek Molicki: przyszłość Twittera zależy od cierpliwości inwestorów
Edytory, stocki, monitoring i newslettery - kluczowe narzędzia dla content marketerów
Edytory, stocki, monitoring i newslettery - kluczowe narzędzia dla content marketerów
60 proc. internautów nie otwiera linków, którymi dzieli się w social media, liczba udostępnienia nie przekłada się na kliki
„The Washington Post” ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych
„The Washington Post” ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych
Twitter podnosi limit długości klipu wideo do 140 sekund
Marketerzy w social media stawiają na zdjęcia i wideo
Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Eksperci: będzie więcej treści marketingowych
Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Eksperci: będzie więcej treści marketingowych
Influencer, trendsetter, coolhunter - internetowe zawody przyszłości?
Szymon Paroszkiewicz: rozwój komunikatorów i botów to zmierzch tradycyjnego call centeri BOK
Szymon Paroszkiewicz: rozwój komunikatorów i botów to zmierzch tradycyjnego call centeri BOK
Snapchat pozyskał 1,8 mld dolarów od inwestorów, wyceniono go na 18 mld dolarów
Snapchat pozyskał 1,8 mld dolarów od inwestorów, wyceniono go na 18 mld dolarów
Messi, Neymar i Lewandowski najczęstszym tematem rozmów polskich fanów futbolu w social media
Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów
Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile’u i social media
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile’u i social media