PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. „Będzie epizodem w social media”
Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. „Będzie epizodem w social media”
NBP wydał 90 tys. zł na kampanię w social media przestrzegającą przed kryptowalutami
NBP wydał 90 tys. zł na kampanię w social media przestrzegającą przed kryptowalutami
TVP Info zatrudniło twitterowicza Radosława Poszwińskiego robiącego władzy „propagandę faktu i argumentu”
TVP Info zatrudniło twitterowicza Radosława Poszwińskiego robiącego władzy „propagandę faktu i argumentu”
Paradoks wysokiego zaangażowania - kiedy marki wolą nie dyskutować z fanami na Facebooku (raport)
„Fabryka fejków” Devumi dostarczyła influencerom 200 mln obserwatorów
Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach
2,5 miliarda użytkowników portali społecznościowych na świecie. Liderem Facebook
2,5 miliarda użytkowników portali społecznościowych na świecie. Liderem Facebook
Wydawcy obawiają się rosnącego wpływu Facebooka i Snapchata
2017 rok w mediach społecznościowych - prognozy na 2018 rok
Twórcy internetowi i influencer marketing: jak był rok 2017, co nas czeka w 2018?
Ericsson: inteligentne reklamy wśród 10 trendów konsumenckich na rok 2018
Ericsson: inteligentne reklamy wśród 10 trendów konsumenckich na rok 2018
Social media: co wydarzyło się w 2017 roku, jaki będzie 2018 rok?
Amerykanie spędzają coraz mniej czasu na Facebooku, coraz więcej w innych mediach społecznościowych
Facebook i Fotka przyciągają bardziej niż Wykop. Instagram i Twitter, WhatsApp przed Snapchatem, mocno w dół Ask.fm i GG
36 proc. polskich internautów obserwuje marki w social media, chcą rad i treści rozrywkowych, połowa blokuje reklamy
Polscy internauci częściej oglądają wideo niż czytają blogi i korzystają z social media, Dropbox popularniejszy od Ubera i Twittera
PiS i premier Beata Szydło wysoko w social mediach w sezonie wakacyjnym
PiS i premier Beata Szydło wysoko w social mediach w sezonie wakacyjnym
Wideo najbardziej angażującym formatem na Facebooku, najczęstszą reakcją Śmiech
Wideo najbardziej angażującym formatem na Facebooku, najczęstszą reakcją Śmiech
Anna Luberska social media managerem w WebTalk
Anna Luberska social media managerem w WebTalk
Ikea z zabawną niespodzianką dla fanów „Gry o tron”
Ikea z zabawną niespodzianką dla fanów „Gry o tron”
Rosną stawki w influencer marketingu. Brytyjski influencer za wpis na Facebooku dostaje ponad 75 tys. funtów
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Media społecznościowe mają ponad 3 miliardy użytkowników, najpopularniejsze Facebook, YouTube, WhatsApp i Messenger
Prawie 2,5 mld osób aktywnie korzysta z social media, 3 mld w 2021 r.
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
LiquidThread obsłuży w social media firmę Trefl
LiquidThread obsłuży w social media firmę Trefl
Strony www, e-mail i social media - najpopularniejsze aktywności Polaków w internecie
„Skarby Polskie” - pierwszy serial internetowy stacji History. Trafi latem do social mediów
„Skarby Polskie” - pierwszy serial internetowy stacji History. Trafi latem do social mediów
Mateusz Grzesiak: social media zrewolucjonizowały biznes i życie osobiste
Wydawcy odchodzą z Instant Articles. „Zaczynają rozumieć, że oddają czytelników Facebookowi” (opinie)
Wydawcy odchodzą z Instant Articles. „Zaczynają rozumieć, że oddają czytelników Facebookowi” (opinie)
Jacy internauci korzystają w Polsce z Facebooka, Twittera, YouTube’a, Instagrama, LinkedIn, Snapchata i blogów? (analiza)