PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Rok 2018 w mediach społecznościowych, co wydarzy się w 2019? (podsumowanie)
IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)
IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)
Kamikaze wygrała przetarg na obsługę Yves Rocher Polska w social media
Kamikaze wygrała przetarg na obsługę Yves Rocher Polska w social media
Na rynku debiutuje marka FLO, jej promowaniem zajmie się FLPR
Na rynku debiutuje marka FLO, jej promowaniem zajmie się FLPR
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych
Internauta pozwie TVP za zablokowanie na Twitterze
Szwajcarski hotel pozwala klientom na detoks od social mediów, oferując nietypową usługę
Szwajcarski hotel pozwala klientom na detoks od social mediów, oferując nietypową usługę
Upside odpowiada za social media trzech marek Bakomy
Upside odpowiada za social media trzech marek Bakomy
Twitter usprawnia walkę ze spamem. Pozwala zgłaszać fałszywe konta
Twitter zaskakuje rynek przychodami i zyskiem. Traci 9 mln użytkowników, ale akcje zwyżkują o 17 procent
Facebook, Pinterest, Google+ i GG tracą - w górę Wykop, WhatsApp i TikTok (top platform społecznościowych)
UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy
UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy
Kosmetyki Farmona w social mediach ze wsparciem agencji CreativeHarder
POT planuje akcję promocyjną „Reveal Poland to your friends”
POT planuje akcję promocyjną „Reveal Poland to your friends”
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. „Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media”
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. „Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media”
Konflikt na szczycie TVN - Rusin kontra Rozenek-Majdan. "W świecie celebrytów łatwo o łatkę złej czarownicy"