Wpływy z reklam Polsatu we wrześniu br.wyniosły 286,9 mln zł i były o 4,6 proc. niższe niż w analogicznymokresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pldane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników inie obejmują rabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła sięTVN, która w zeszłym miesiącu zanotowała przychodyreklamowe na poziomie 259 mln zł (o 7,9 proc. niższe niż wewrześniu 2008 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 162 mln zł, czyli o 17 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - czwarta w rankingu - odnotowała wzrost wpływów zreklam o 17 proc. do poziomu 108 mln zł.
Piątą lokatę zajęła telewizja AXN, która była jednocześnieliderem kanałów tematycznych. We wrześniu br. jej przychodywyniosły 39 mln zł i były o 31 proc. wyższe niż rok temu.

Najwięksi reklamodawcyUnilever, Polkomteli Procter and Gamble to firmy, które przeznaczyły najwięcej nareklamę w telewizji we wrześniu 2009 roku.
Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.











