SPEC zmienia nazwę na Dalkia Warszawa

Warszawa, 11 października 2012 r.: Dalkia Warszawa to nowa nazwa spółki zarządzającej największą w Unii Europejskiej siecią ciepłowniczą. O zmianie nazwy i logo Spółki zostali już poinformowani klienci i pracownicy. Jest to kolejny etap integracji stołecznego dostawcy ciepła z Grupą Dalkii Polska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lider na stołecznym rynku i jedno z najbardziej liczących się europejskich przedsiębiorstw ciepłowniczych zmienił nazwę. Nowa identyfikacja wizualna i nazwa firmy zostały oficjalnie zaprezentowane 11 października br. na konferencji prasowej, która odbyła się w trakcie IX Kongresu Nowego Przemysłu w Warszawie. Działania rebrandingowe obejmą zmianę logotypu oraz nazwy na Dalkia Warszawa na wszystkich nośnikach, na których do tej pory widniał znak firmowy SPEC. Klienci Spółki zostali poinformowani o zmianie za pomocą bezpośredniej korespondencji.

Zmiana logotypu i nazwy symbolizuje rozpoczęcie nowego etapu w historii stołecznego ciepłownictwa. Dalkia budzi uznanie i jest rozpoznawalna na całym świecie jako globalny lider w dziedzinie usług energetycznych. Będziemy dalej rozwijać warszawskie sieci ciepłownicze i świadczyć usługi najwyższej jakości dla miasta i wszystkich naszych klientów. Wierzymy, że działalność Dalkii w Warszawie wzmocni wizerunek stolicy wśród innych zagranicznych inwestorów – powiedział Michał Machlejd, Prezes Zarządu Dalkia Warszawa.

Znak firmowy Dalkii Warszawa nawiązuje do globalnego logotypu marki Dalkia, który powstał w latach 90 XX wieku w skutek połączenia się największych francuskich spółek ciepłowniczych. Wtedy to wybrano nazwę „Dalkia”, która wymawia się identycznie w każdym języku i opracowano logo w kolorach ciepła, układem przypominające palnik w kotle gazowym.

Grupa Dalkia, poprzez swoją spółkę Dalkię Warszawa, zapewni stolicy modernizację i dalszy rozwój sieci ciepłowniczej, klientom dalszy wzrost jakości świadczonych usług grzewczych i nowe, innowacyjne produkty, a pracownikom stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju w międzynarodowej grupie.

Pragniemy zapewnić, że dotychczasowa, skuteczna polityka prowadzona przez SPEC będzie kontynuowana. Poprzez połączenie umiejętności pracowników z doświadczeniami, które Dalkia zbiera na całym świecie, będziemy mogli zaoferować Warszawiakom zupełnie nową jakość w usługach grzewczych – powiedział Wiceprezes Dalkia International na Europę Środkową, Jean-Michel Mazalèrat.

*****

Dalkia Polska to największy prywatny operator sieci ciepłowniczych w Polsce oraz trzeci co do wielkości aktor na rynku kogeneracji poprzez elektrociepłownie w Łodzi i Poznaniu. Ponad 6000 pracowników Dalkii zarządza w 40 polskich miastach 3350 km miejskich sieci ciepłowniczych, 4290 MW mocy cieplnej i 820 MW mocy elektrycznej i 75 MW mocy chłodu. W 2011 roku firma osiągnęła 2,5 mld zł przychodów.

Od 15 lat Dalkia buduje długotrwałe relacje z samorządami i wspiera zrównoważony rozwój polskich miast. Firma aktywnie uczestniczy w działaniach miast na rzecz polepszenia jakości powietrza poprzez ciągłe zwiększanie efektywności instalacji a także sukcesywne wprowadzanie biomasy do koszyka paliw. Na oczekiwania swych klientów Dalkia odpowiada dostarczając kompleksowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb, zapewniające komfort, efektywność i bezpieczeństwo energetyczne.

Dalkia to spółka-córka Veolii Environnement i EDF. Jako światowy lider w dziedzinie usług energetycznych opracowuje innowacyjne rozwiązania, które służą zrównoważonemu rozwojowi miast i przedsiębiorstw. Na tle ogólnej sytuacji zmian klimatycznych, wyczerpywania się zasobów naturalnych i  niestabilnych cen Dalkia proponuje klientom umiejętności swoich ekspertów w zakresie projektowania i realizacji bardziej ekologicznych i ekonomicznych systemów energetycznych, a także ich eksploatacji. Dalkia zatrudnia ponad 52 000 osób w 40 krajach. W  2011 r. obroty firmy wyniosły 8,3 miliarda euro. Strona internetowa: www.dalkia.com

Osoby do kontaktu

Magdalena Kempiński, Dalkia Warszawa

+48 516 141 414

Marcin Kłódkiewicz, United PR

+48 600 566 262                   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP