PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Najwięcej e-wydań sprzedaje „Dziennik Gazeta Prawna”. „Gazeta Wyborcza” poza podium
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
Dzienniki regionalne tracą czytelników. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
Dzienniki regionalne tracą czytelników. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
„Super Express” dogania „Gazetę Wyborczą”. „Fakt” na czele sprzedaży dzienników
„Super Express” dogania „Gazetę Wyborczą”. „Fakt” na czele sprzedaży dzienników
Mniejsze spadki sprzedaży dzienników w czerwcu. Na plusie „Parkiet” i „Przegląd Sportowy”
Mniejsze spadki sprzedaży dzienników w czerwcu. Na plusie „Parkiet” i „Przegląd Sportowy”
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Dziennik Bałtycki” liderami w sprzedaży e-wydań
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Dziennik Bałtycki” liderami w sprzedaży e-wydań
Spada sprzedaż gazet regionalnych. „Dziennik Zachodni” cały czas na topie
Spada sprzedaż gazet regionalnych. „Dziennik Zachodni” cały czas na topie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. Tylko „Parkiet” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. Tylko „Parkiet” na plusie
Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „GW”, zyskał tylko „Parkiet”
Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „GW”, zyskał tylko „Parkiet”
„Fakt” liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół „GPC” i „GW”
„Fakt” liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół „GPC” i „GW”
Dzienniki tracą czytelników. Najmocniej „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”
Dzienniki tracą czytelników. Najmocniej „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” mocno w dół w grudniu
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „DGP” przed „Rz”
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „DGP” przed „Rz”
„Rzeczpospolita” sprzedaje najwięcej e-wydań. „Przegląd Sportowy” z największym wzrostem
„Rzeczpospolita” sprzedaje najwięcej e-wydań. „Przegląd Sportowy” z największym wzrostem
Sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” spadła o 40 tys. egz.
Sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” spadła o 40 tys. egz.
„Rzeczpospolita” najwięcej traci po trzech kwartałach, „Fakt” liderem
„Rzeczpospolita” liderem sprzedaży e-wydań
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Rzeczpospolita” w kioskach sprzedaje już tylko 10 tys. egz.
Spada sprzedaż dzienników, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.
„Fakt” liderem sprzedaży dzienników w 2013 roku (ranking wszystkich gazet codziennych)
„Rzeczpospolita” z największym wzrostem wśród e-wydań, „Dziennik Gazeta Prawna” liderem
Mimo spadków sprzedaży rynek prasy ma się dobrze (opinie)
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” sprzedaje w kioskach coraz więcej
Sprzedaż „Rzeczpospolitej” i „GW” ostro w dół w I pół. 2013 r.
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedażą poniżej 200 tys. egz.
“Super Express” i “Gazeta Polska Codziennie” zyskały czytelników
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem wśród sprzedaży e-wydań, „Rzeczpospolita” z największym wzrostem