- W kolejnych kwartałach chcemy utrzymać wzrost w zakresie sprzedaży leasingu pojazdów, który na koniec 3 kwartału tego roku wyniósł 29% rok do roku. Mamy nadzieję, że zmiana w ofercie ING Auto, wprowadzenie nowego programu ING Truck oraz zmiany wprowadzone w procesach, pozwalające na bardzo efektywną obsługę transakcji, przyczynią się do zwiększenia satysfakcji naszych klientów, a co za tym idzie, do umocnienia naszej pozycji na rynku - powiedziała Ewa Łuniewska, prezes ING Lease.
Z danych ZPL na 30 września 2016 wynika, że ING Lease plasuje się na 8. miejscu wśród firm leasingowych w Polsce pod względem wartości zawartych umów leasingu i wydanych aktywów w 3 kwartale 2016 roku – co daje ok. 6,0% udziału w rynku. Jednocześnie spółka odnotowuje stały wzrost liczby klientów - o 38% w stosunku do stanu na 30 września 2015 r.

Na podstawie wyników przeprowadzonego badania potrzeb klientów w zakresie leasingu pojazdów, ING Lease wprowadził zmiany do oferty finansowania samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony. Spółka rozszerzyła ofertę programu ING AUTO wprowadzając wyższe limity finansowania, niższe minimalne udziały własne, a także finansowanie starszych samochodów. Nowością w ofercie jest program ING TRUCK skierowany do przedstawicieli branży transportowej, umożliwiający finansowanie pojazdów transportu ciężkiego, tj. samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, przyczep i naczep, bez konieczności przedstawiania dokumentów finansowych.
dostarczył

infoWire.pl











