W pierwszy miesiącu wakacji nastąpiły niewielkie zmiany pod względem udziałów w rynku największych stacji telewizyjnych.
Jak wynika z danych AGB Polska, udziały rynkowe TVP 1 wyniosły w lipcu 25,1 proc. (tyle samo co rok wcześniej) TVP 2 - 19,9 proc. (20,2 proc. w lipcu 2003 roku), TVP 3 Regionalnej - 5,5 proc. (6,1 proc. w lipcu).
Gdy traci telewizja publiczna zyskują telewizje komercyjne. Polsat zyskał 0,1% a TVN 0,4% w porównaniu z takim samym okresem 2003 roku.
SHR % TotalChannelmonth 07/2003month 07/2004TVP125,125,1TVP220,219,9Polsat15,215,3TVN13,313,7TVPReg/TVP36,15,5TV44,02,9RTL7/TVN72,12,1Tele50,40,6TN/TVPULS0,10,6
Jak wynika z tych samych danych AGB Polska, stacje komercyjne zyskały jeszcze więcej w grupie 16-49, czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców. Polsat zanotował wzrost o 0,6% a TVN o 0,7%.

SHR % All 16-49Channelmonth 07/2003month 07/2004TVP122,422,5TVP219,018,1Polsat16,817,4TVN14,515,2TVPReg/TVP34,94,6TV44,73,5RTL7/TVN72,52,4Tele50,40,6TN/TVPULS0,10,5











