Reklamę tworzy seria pokazanych klatka po klatce różnych, starych zdjęć znanych we współczesnym świecie osobistości w trakcie pracy przy komputerze. Są to m.in. Oprah Winfrey, The Edge, Bono, Anna Wintour, Paul McCartney, Lin-Manule Miranda, Serena Williams, Dave Grohl. To co je łączy, to tzw. siła gwiazd.
Apple tą reklamą chce zwrócić uwagę, że ludzie z pasją zmieniają świat na lepsze. Tłem spotu jest piosenka "Shy" autorstwa Hauschki.
Wsparciem dla emisji filmu są działania na nośnikach reklamy zewnętrznej m.in. w Brooklynie, gdzie na plakatach Apple pokazuje ludzi ważnych dla tej dzielnicy, m.in. rapera i producenta RZA, artystę KAWS, wydawcę Julię Moak, wizjonerkę AI Stephanie Dinkins, przedsiębiorcę Samanthę John, Erina Bagwella i hip-hopowych artystów Flatbush Zombies.












