Stępniak i Tokarski założyli agencję e-ffectica.pl

Działalność rozpoczyna agencja e-marketingowa e-ffectica.pl. Firmęzałożyli Jarosław Stępniak i Cezary Tokarski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie agencja e-marketingowae-ffectica.pl będzie się zajmować przede wszystkimplanowaniem internetowych kampanii reklamowych w oparciu o szeregnarzędzi wspomagających strategiczną obecność w sieci i działaniaoperacyjne. W ofercie firmy znajduje się również tworzenie stroninternetowych, monitorowanie rynku oraz analizowanie zachowańkonsumentów. e-ffectica.pl zamierza wykorzystywać efekt umiejętnegołączenia działań e-marketingowych oraz realizować długofalowekampanie.

Agencja została założona przez Jarosława Stępniaka iCezarego Tokarskiego. Tokarski ostatnio pracował w agencjie-marketingowej ClickAd na stanowisku dyrektor działu planowania,wcześniej w sieci reklamowej Adclick jako kierownik działusprzedaży. Stępniak ostatnio pracował jako sales director wARBOnetwork, wcześniej w ClickAd jako new business director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji