Stereo stawia na HD

20 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo. Pierwszy z dwóch filmów reklamowych można od tego tygodnia obejrzeć w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Stereo.pl po raz pierwszy w historii istnienia firmy zdecydowało się na wyprodukowanie filmów reklamowych. Zostały one nagrane w  technice HD. Pierwszy z dwóch przygotowanych obrazów można od tego tygodnia zobaczyć w Internecie. „Zdjęcia były kręcone w zawrotnym tempie. Oba filmy nagraliśmy w ciągu jednego dnia, a montażyści i dźwiękowcy wypracowali ostateczny efekt podczas weekendu. Na razie będzie można obejrzeć pierwszy film z wprowadzającym dość innowacyjne trendy kulinarne kucharzem w roli głównej.” – powiedziała Dorota Mierzejewska z Agencji Reklamowej Adwertajzing, odpowiedzialnej za realizację spotów.

Stereo.pl rozpoczynając kampanię reklamową chce budować swój wizerunek jako innowacyjny i wiodący sklep internetowy. „Niewątpliwie jesteśmy bardzo odważni. Zarówno innowacyjna technika HD, jak i nieco kontrowersyjne scenariusze naszych filmów to raczej precedensy w branży. Wierzę, że na twarzach widzów,  którzy obejrzą nasze  reklamy pojawi się uśmiech.” – mówi Piotr Muranty, Prezes Zarządu Stereo.pl.

Film  „Smakosz”  dostępny jest w Internecie od 23 listopada. Można go pobrać m.in. ze stron: www.filmiki.hoomor.pl; www.filmiki.hss.pl; www.joemonster.pl; www.shorty.pl; www.rnc.pl; www.smiechu.pl; www.pasimito.pl; www.youtube.com; www.patrz.pl lub bezpośrednio ze strony  www.stereo.pl/reklama.php. Pierwszy z dwóch spotów trwa 34 sekundy. Udostępnienie drugiego, zatytułowanego „Ferajna”,  jest planowane na połowę grudnia.

Spoty reklamowe emitowane w ramach realizacji założeń marketingu wirusowego będą wsparte odpłatną kampanią w Internecie, opartą o media plan przygotowany przez Universal McCann i Zentropy Partners. Spoty zostały zrealizowane przez agencję Adwertajzing we współpracy ze studiem APEX. Reżyseria została powierzona Bartkowi Kaczmarkowi. Udźwiękowienie przeprowadzono w studiu dźwiękowym  Expresso.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji