W Walk Creative Jasiński będzie odpowiedzialny za integracje kreacji ze strategią, podnoszenie kompetencji i konkurencyjności agencji oraz zarządzanie zespołem kreatywnym. Będzie także wspierał rozwój produktów i narzędzi technologicznych agencji.
Jego zatrudnienie to część procesu repozycjonowania agencji, wprowadzanego przez nowego CEO - Marcina Bełzę.
– W ramach szerszej transformacji Walk Creative zdecydowaliśmy, że to strateg pokieruje kreacją, co postawiło przed nami niełatwe zadanie rekrutacyjne. Cieszę się, że Paweł zdecydował się przyjąć ofertę, bo idealnie wpisuje się w nasz autorski pomysł na agencję. Jego szerokie multidyscyplinarne kompetencje dają nam pewność realizacji naszych ambitnych celów w średnim i długim horyzoncie. Paweł świetnie rozumie szanse, możliwości, ale także ograniczenia, jakie niosą ze sobą rozwój technologii i narzędzi marketingowych. Zatrudnienie Pawła domyka przebudowę kluczowych struktur agencji – mówi Marcin Bełza, COO Walk Group & CEO Walk Creative.

Kilkanaście lat doświadczenia
Paweł Jasiński jest strategiem i konsultantem z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w pracy na styku strategii marek i komunikacji z kreacją oraz brand building marketingiem.
Karierę zawodową zaczynał w dziale brand consultingu BNA, był strategiem w MullenLowe, 2012 Agency i VML. Pełnił funkcję strategy group head w VMLY&R, współtworzył agencję brandingową Wyraz oraz pracował jako konsultant i strateg marketingowy w One Eleven. Jest również współzałożycielem New Areas.
Realizował projekty dla marek w wielu kategoriach, m.in. OLX, IKEA, Lay's, Decathlon, HBO, Player, T-Mobile, Plus, Ford, EB, Żywiec, Kozel, Łomża, Showmax, Canal+, Ibuprom, x-kom, Microsoft, Intel, Ballantine's czy Wyborowa. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych np. Effie, KTR czy Innovation.











