"Strateg pokieruje kreacją". Paweł Jasiński dołączył do Walk Creative

Do zespołu agencji Walk Creative dołączył Paweł Jasiński. Objął nowo utworzone stanowisko creative & strategy directora.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Strateg pokieruje kreacją". Paweł Jasiński dołączył do Walk Creative
Paweł Jasiński

W Walk Creative Jasiński będzie odpowiedzialny za integracje kreacji ze strategią, podnoszenie kompetencji i konkurencyjności agencji oraz zarządzanie zespołem kreatywnym. Będzie także wspierał rozwój produktów i narzędzi technologicznych agencji.

Jego zatrudnienie to część procesu repozycjonowania agencji, wprowadzanego przez nowego CEO - Marcina Bełzę.

W ramach szerszej transformacji Walk Creative zdecydowaliśmy, że to strateg pokieruje kreacją, co postawiło przed nami niełatwe zadanie rekrutacyjne. Cieszę się, że Paweł zdecydował się przyjąć ofertę, bo idealnie wpisuje się w nasz autorski pomysł na agencję. Jego szerokie multidyscyplinarne kompetencje dają nam pewność realizacji naszych ambitnych celów w średnim i długim horyzoncie. Paweł świetnie rozumie szanse, możliwości, ale także ograniczenia, jakie niosą ze sobą rozwój technologii i narzędzi marketingowych. Zatrudnienie Pawła domyka przebudowę kluczowych struktur agencji – mówi Marcin Bełza, COO Walk Group & CEO Walk Creative.

Kilkanaście lat doświadczenia

Paweł Jasiński jest strategiem i konsultantem z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w pracy na styku strategii marek i komunikacji z kreacją oraz brand building marketingiem.

Karierę zawodową zaczynał w dziale brand consultingu BNA, był strategiem w MullenLowe, 2012 Agency i VML. Pełnił funkcję strategy group head w VMLY&R, współtworzył agencję brandingową Wyraz oraz pracował jako konsultant i strateg marketingowy w One Eleven. Jest również współzałożycielem New Areas.

Realizował projekty dla marek w wielu kategoriach, m.in. OLX, IKEA, Lay's, Decathlon, HBO, Player, T-Mobile, Plus, Ford, EB, Żywiec, Kozel, Łomża, Showmax, Canal+, Ibuprom, x-kom, Microsoft, Intel, Ballantine's czy Wyborowa. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych np. Effie, KTR czy Innovation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów