Statystyczny polski internauta spędził w grudniu w sieci 29,3 godz. i odwiedził 3052 strony.
Najpopularniejszymi witrynami internetowymi w Polsce były serwisy należące do Google, które odwiedziło 18,8 miliona użytkowników z naszego kraju. Na podium znalazły się też strony Facebooka (15,7 mln) i MIH Limited (m.in. Allegro; 15,6 mln).
Za pierwszą trójką były strony grupy Gazeta.pl (14,3 mln), Axel Springer AG (14,1 mln), Orange (14,1 mln), Wikimedia Foundation (11 mln), Grupy o2 (10,9 mln), Chomikuj.pl (9,3 mln), Interia.pl (8,8 mln), Vevo (8,2 mln), NK.pl (7,9 mln), Microsoftu (7,3 mln), Polskapresse (6,5 mln), Demotywatory.pl (6,1 mln), Grupy Omnigence (6 mln), Kwejk.pl (5,5 mln), TVN (5,3 mln), Edipresse (5 mln) oraz Muratora (4,8 mln).












