PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w dziale strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl
Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w dziale strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl
Spadła liczba subskrybentów „Gazety Wyborczej” i radia Tok FM
Spadła liczba subskrybentów „Gazety Wyborczej” i radia Tok FM
Twitch w Polsce będzie tańszy
CDA dalej rośnie: wpływy o 31 proc., zysk o 1,05 mln zł, 349 tys. subskrybentów
CDA dalej rośnie: wpływy o 31 proc., zysk o 1,05 mln zł, 349 tys. subskrybentów
Newonce jesienią postawi na treści premium
Newonce jesienią postawi na treści premium
Szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”: niebawem dwa nowe serwisy, rozmawiamy z dziennikarzami odchodzącymi z Polska Press
Szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”: niebawem dwa nowe serwisy, rozmawiamy z dziennikarzami odchodzącymi z Polska Press
Netflix z rekordowym zyskiem i tylko 4 mln nowych subskrybentów, traci na giełdzie
Netflix z rekordowym zyskiem i tylko 4 mln nowych subskrybentów, traci na giełdzie
Z Agory odchodzi Mateusz Szaniewski, odpowiadał za marketing subskrypcji „Gazety Wyborczej”
Danuta Breguła odchodzi z Agory. Odpowiadała za strategię subskrypcji "Gazety Wyborczej"
Danuta Breguła odchodzi z Agory. Odpowiadała za strategię subskrypcji "Gazety Wyborczej"
„Polityka” z nową aplikacją mobilną, ma ponad 20 tys. płacących użytkowników
„Polityka” z nową aplikacją mobilną, ma ponad 20 tys. płacących użytkowników
Player.pl całkowicie płatny, TVN stawia na subskrypcje kosztem zasięgów reklamowych
Twitter ma nowy plan na zarabianie. Opłaty za ekskluzywne treści w serwisie
Połowa Polaków płaci za usługi cyfrowe. Co trzeci subskrybuje serwisy z serialami i filmami
Kontrowersje wokół „Gwiazdeczek” na Netfliksie, rosną rezygnacje z subskrypcji. „Brak zrozumienia”
Kontrowersje wokół „Gwiazdeczek” na Netfliksie, rosną rezygnacje z subskrypcji. „Brak zrozumienia”
USA z 203 mln subskrypcji SVOD na koniec 2019 r. i 317 mln w 2025 r., Netflix pozostanie liderem
Twitter planuje płatne subskrypcje. Pyta użytkowników o opinie
Nagroda dla „Gazety Wyborczej” za strategię odnawialnych subskrypcji cyfrowych
Nagroda dla „Gazety Wyborczej” za strategię odnawialnych subskrypcji cyfrowych
W Europie cyfrowe prenumeraty gazet w górę o 267 procent. „Czytelnicy widzą wartość mediów informacyjnych”
Subskrypcje Newsweek.pl i Forbes.pl w pakiecie z filmami VOD.pl
E-commerce, model subskrypcyjny, 5G i recykling - kluczowe trendy w handlu w 2020 r.
Rośnie liczba subskrypcji cyfrowej prasy. 10 milionów abonentów w półtora roku
Zdaniem ekspertów 200 tys. cyfrowych abonentów „Gazety Wyborczej” to wielki sukces. Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
Zdaniem ekspertów 200 tys. cyfrowych abonentów „Gazety Wyborczej” to wielki sukces. Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium
CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium
Liczba użytkowników płacących za treści "New York Times" wzrosła do 4,7 mln
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Dziennikarskie śledztwa i reportaże zapewniły „Gazecie Wyborczej” najwięcej subskrybentów w internecie. „Nie ma magicznej formuły”
Facebook udostępnia wydawcom możliwość pobierania opłat w Instant Articles
Facebook udostępnia wydawcom możliwość pobierania opłat w Instant Articles
TVN24 GO to odważny pomysł. Czy uda się przekonać internautów do płacenia za newsowe wideo? (opinie)
T-Series pierwszym kanałem na YouTube ze 100 mln subskrybentów. Pokonał PewDiePie
Netflix testuje mobilną subskrypcję za 3,6 dolara
Netflix testuje mobilną subskrypcję za 3,6 dolara
170 tysięcy subskrybentów „Gazety Wyborczej” to nagroda za konsekwencję, ale za mało na podstawę biznesu
170 tysięcy subskrybentów „Gazety Wyborczej” to nagroda za konsekwencję, ale za mało na podstawę biznesu
Netflix testuje nowe cenniki abonamentu w Polsce. Najdroższy za 65 złotych
Netflix testuje nowe cenniki abonamentu w Polsce. Najdroższy za 65 złotych