„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” w reklamach Nationale-Nederlanden (wideo)

Nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden TUnŻ będzie prowadzona pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. Przygotowały i realizują ją firmy Scholz & Friends Warszawa, Papaya Films, Brasil, MEC i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” w reklamach Nationale-Nederlanden (wideo)

Bohaterką pierwszego z trzech spotów jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która ze swojego punktu widzenia zwraca uwagę tacie, uważanego przez nią za superbohatera, na najważniejsze wartości rodzinne i życiowe.

- Stawiamy na młodsze pociechy, które w szczery, otwarty i naturalny sposób zadają nam bardzo często trudne pytania dotyczące własnego bezpieczeństwa oraz przyszłości. Celem pierwszej 30-sekundowej odsłony jest więc zachęcenie mam i ojców do pomyślenia o tak ważnej w życiu sprawie, jaką jest zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek poważnych zachorowań - tłumaczy Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu i TVN), internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, YouTube, Gazeta.pl) oraz kinach (Multikino, Cinema City). Potrwa do końca kwietnia br.

Kreacją  reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a produkcją spotów - dom produkcyjny Papaya Films. Za aktywności w social media odpowiada agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe MEC i Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji