Świąteczna kampania serwisu Allegro

Kup teraz! i przestań się martwić o prezenty – to właśnie ta idea stanowiła punkt wyjścia do realizacji kampanii świątecznej dla marki Allegro, która ruszyła 10 listopada. Głównym kanałem komunikacji jest telewizja wsparta działaniami w Internecie. Kampania potrwa do 20 grudnia.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizja jest wstępem do kampanii, na którą Użytkownicy mogą natrafić zarówno w sieci, jak i w miejskiej przestrzeni. - Spot telewizyjny w czytelny i zrozumiały sposób pokazuje różnicę pomiędzy tradycyjnym kupowaniem prezentów a zakupami na Allegro. Przedstawia możliwość wyboru między bieganiną po sklepach, na mrozie, w śniegu, a spokojnym, komfortowym i bezpiecznym nabywaniem prezentów na Allegro – mówi Tomek Łapa z Działu Kreatywnego serwisu Allegro. Poza spotem na ekranach telewizorów, w Internecie można zobaczyć nakręcony w technice slow motion, świąteczny teledysk http://www.youtube.com/watch?v=nzZ3dY-lYOg.

Klip w spokojny sposób zachęca do tego, aby zwolnić nieco tempo, żeby nie dać się wszechogarniającej świątecznej gorączce. Postaci występujące w tej realizacji pojawiają się także w naszej reklamie, co w ciekawy sposób buduje świąteczną narrację. Uzupełnieniem tych działań będą – niespotykane do tej pory w polskiej telewizji – 5-sekundowe „plansze świąteczne” z kontekstowymi tekstami. 

Allegro będzie zapraszało do zakupu prezentów w serwisie wykorzystując również pachnące świętami City Lighty w największych miastach Polski, kontekstowe komunikaty we Wprost, Polityce czy  Newsweeku, a także bombki z „mobilnym” komunikatem, które zawisną na klamkach naszych mieszkań. W tej kampanii każdy świąteczny komunikat przekierowuje odbiorców do mobilnego Allegro. - Chcemy uświadomić naszym Użytkownikom, że nie muszą siedzieć w domu przed komputerem, żeby już teraz kupować świąteczne prezenty. Bo teraz Allegro jest dostępne wszędzie – dodaje Łapa.

Za koncepcję i kreację kampanii w całości odpowiada Dział Kreatywny Grupy Allegro. Za zakup mediów Marketing Grupy Allegro i dom mediowy Starcom. To jednocześnie kolejna kampania reklamowa, za produkcję której odpowiada interaktywny dom produkcyjny F25. Poprzednia, wspólnie wyprodukowana kampania Salon Wróżby Miłosnej została nagrodzona w ramach konkursu MIXX Awards 2011, w kategorii wideo-online.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji