Szef marketingu P&G: Jeśli chcecie zobaczyć przyszłość, spójrzcie na Chiny

Marc Pritchard, globalny dyrektor marketingu Procter & Gamble, stwierdził, że rynek chiński w najbliższych latach będzie motorem napędowym transformacji marketingowej koncernu. - Jeśli chcecie zobaczyć przyszłość, spójrzcie na Chiny - powiedział w wywiadzie z WFA marketer.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Marc Pritchard udzielił wywiadu prezesowi World Federation of Advertisers (WFA) I szefowi marketingu Mastercard, Raji Rajamannarowi. Okazją stało się uhonorowanie Pritcharda tytułem Global Marketer of the Year WFA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marc-pritchard-procter-gamble-wszystkie-reklamy-beda-zawieraly-jakas-forme-tresci-cyfrowe ##

Chiny i potencjał 5G są czołowymi priorytetami w strategii marketingu Procter & Gamble - stwierdził CMO koncernu.

 - Przełomowe wydarzenia, które mają miejsce w tym regionie, są niezwykłe - powiedział Pritchard. - Chiny są miejscem, w którym zachodzi transformacja. Rynek ten kilka lat temu przestawił się ze starego modelu budowania marki na ekosystem cyfrowy, z cegły i zaprawy na e-commerce - ocenił Marc Pritchard.

Chiny potężnym partnerem dla P&G

Chiny są dla P&G drugim co do wielkości rynkiem na świecie, a od 2014 roku są największym rynkiem, jeśli chodzi o e-commerce. W zeszłym roku firma ogłosiła plany zainwestowania 100 milionów dolarów w ciągu najbliższych trzech lat we własne Chińskie Centrum Innowacji Cyfrowych w Guangzhou.

Projekt integruje badania nad technologiami cyfrowymi P&G i innowacjami w takich dziedzinach jak big data i zdigitalizowany łańcuch dostaw. Ma to przyspieszyć tempo transformacji modelu biznesowego

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/procter-gamble-wspolnie-z-branza-reklamowa-chce-walczyc-ze-szkodliwymi-tresciami-w-internecie-to-ich-nie-usunie ##

Jeśli chodzi o technologię 5G, Marc Pritchaard wyraził przekonanie, że "uwolni ona moc wirtualnej rzeczywistości (VR), rzeczywistości rozszerzonej (AR) i rzeczywistości mieszanej (MR)". Marketer jest przekonany o "niezwykłym" wpływie, jaki 5G wywrze na marketing.

- Ta technologia zmieni naszą pracę jako twórców marek, ponieważ zmienią się kreowane przez nas doświadczenia konsumentów, Już teraz z nią eksperymentujemy, ale nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co będzie dalej - dodaje szef marketingu P&G.

Sprzedaż organiczna w omawianym okresie wzrosła o 9 proc., do 19,3 mld dolarów, a zysk netto zwiększył się rdr o 19 proc. Firma twierdzi, że nie ma oznak, by obecna sytuacja związana z pandemią COVID-19 skłaniała konsumentów w USA do zmniejszenia wydatków na markowe produkty.

P&G jest właścicielem takich marek jak Vizir, Ariel, Lenor, Gillette, Pampers czy Tampax.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele