Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”

W odpowiedzi na przetarg Agencji Rynku Rolnego dotyczący przygotowania i realizacji kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole” wpłynęło sześć ofert. Budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 3,1 mln zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”
PAP / Marcin Bielecki<!-- 1.1553s -->

Oferty w przetargu ARR złożyły agencje: Tarraya, Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz trzy konsorcja: pierwsze złożone z firm Partner of Promotion i Foszer Sawicki Multimedia Agency, drugie złożone z firm BERM, Vision Group i Younger PL oraz trzecie składające się z firm .bringMore Advertising i Media Group.

Ofertę z najniższą ceną złożyła Codemedia (2,883 mln zł). Najwyższą cenę z kolei ma propozycja Fabryki Komunikacji Społecznej -  3,084 mln zł.

Zaplanowane działania obejmować będą serial animowany, piosenkę, reklamy w radiu, telewizji, internecie, działania public relations, media społecznościowe i dedykowany serwis internetowy. Do zadań agencji należeć będzie opracowanie koncepcji kampanii, produkcja reklam i jej realizacja. Budżet kampanii wynosi 2,513 mln zł netto (3,091 mln zł brutto). Ma zostać zrealizowana jeszcze w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"