- Aby jak najszybciej dotrzeć do poszkodowanych, pracownicy WARTY są w stałym w kontakcie z Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz sołtysami wsi które najbardziej ucierpiały. Takie rozwiązanie sprawdziło się nam podczas powodzi. W małych społecznościach to właśnie przedstawiciele lokalnych władz doskonale orientują się, którzy z poszkodowanych potrzebują pomocy w pierwszej kolejności – powiedział Jakub Świniarski, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w TUiR WARTA.Aby w jak najkrótszym czasie przeprowadzać likwidację szkód, WARTA delegowała na teren dotknięty szkodami huraganowymi dodatkową liczbę rzeczoznawców, którzy na miejscu dokonują wyceny szkód i, podobnie jak agenci z tych terenów, pomagają Klientom w zgłoszeniu szkody. Centrum Alarmowe WARTY (tel. 0 801 311 311) przyjmuje zgłoszenia szkód przez całą dobę. Mniejsze szkody likwidowane są w uproszczonej ścieżce - aby zostało wypłacone odszkodowanie do 5 tys. złotych, wystarczy telefoniczna ugoda. - W zeszłym tygodniu obserwowaliśmy wzmożony ruch w CENTRUM ALARMOWYM WARTY nie tylko ze względu na szkody spowodowane huraganem. W związku z występującymi silnymi wiatrami i burzami na terenie całej Polski liczba zgłoszonych szkód w ubiegłym tygodniu była dwukrotnie wyższa niż w normalnych warunkach – dodaje Jakub Świniarski.












