T-Mobile, wykorzystując przynależność do grupy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom, wprowadza dla klientów biznesowych ofertę darmowych rozmów i 1 GB internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile, w 12 europejskich krajach, w których grupa ta oferuje swoje usługi mobilne (Austria, Albania, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Grecja, Holandia, Macedonia, Niemcy, Rumunia, Słowacja, Węgry).
Klienci biznesowi w T-Mobile mogą korzystać z nielimitowanych połączeń, SMS-ów i MMS-ów w kraju. Natomiast rozmowy bez limitu do krajów UE dostępne są w ramach abonamentu od taryfy Jump! proFirma M, a w najwyższe taryfy wliczone zostały także pakiety minut i paczki danych dla podróżujących za granicę.
Powyższe usługi uzupełnia Międzynarodowa Strefa T-Mobile, w której rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu oraz 1 GB danych, wliczone są w abonament od taryfy Jump! proFirma L. Nowe usługi nie spowodowały zmian wysokości dotychczasowych abonentów. Użytkownicy niższych taryf także mogą skorzystać z nielimitowanych pakietów rozmów i SMS-ów/MMS-ów lub 1 GB danych, każdy w cenie 49,99 zł z VAT na okres 14 dni.

Oferta dotyczy zarówno nowych klientów, jak i tych przedłużających umowę.
Ponadto w nowej ofercie dla biznesu T-Mobile promuje smartfona Huawei P9, który będzie dostępny za 1 zł z VAT w taryfie Jump! proFirma XL za 129,99 zł netto/mies.
Nowa oferta T-Mobile dla firm będzie promowana w telewizji 15-sek. spotem produktowym, a także w radio i internecie (display, mobile, VOD).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-kot-i-robert-lewandowski-w-spiewajacym-pojedynku-reklamuja-t-mobile-wideo ##
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów i kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), a za działania w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Komunikacje BTL przygotowała agencja G7.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-jest-teraz-w-tak-wielu-reklamach-ze-marki-na-tym-nie-zyskaja-opinie ##











