T-Mobile z nową ofertą dla biznesu. Rozmowy w roamingu bez limitu i Huawei P9 od 1 zł. W reklamie Robert Lewandowski (wideo)

T-Mobile wprowadza nową ofertę dla firm z darmowymi rozmowami, 1 GB internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile oraz smartfonem Huawei P9 od 1 zł. Ofertę wspiera kampania w telewizji, radio i internecie, którą przygotowały firmy Leo Burnett, Starcom Mediavest Group (SMG), Agencja Warszawa i G7.

km
km
Udostępnij artykuł:

T-Mobile, wykorzystując przynależność do grupy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom, wprowadza dla klientów biznesowych ofertę darmowych rozmów i 1 GB internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile, w 12 europejskich krajach, w których grupa ta oferuje swoje usługi mobilne (Austria, Albania, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Grecja, Holandia, Macedonia, Niemcy, Rumunia, Słowacja, Węgry).

Klienci biznesowi w T-Mobile mogą korzystać z nielimitowanych połączeń, SMS-ów i MMS-ów w kraju. Natomiast rozmowy bez limitu do krajów UE dostępne są w ramach abonamentu od taryfy Jump! proFirma M, a w najwyższe taryfy wliczone zostały także pakiety minut i paczki danych dla podróżujących za granicę.

Powyższe usługi  uzupełnia Międzynarodowa Strefa T-Mobile, w której rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu oraz 1 GB danych, wliczone są w abonament od taryfy Jump! proFirma L. Nowe usługi nie spowodowały zmian wysokości dotychczasowych abonentów. Użytkownicy niższych taryf także mogą skorzystać z nielimitowanych pakietów rozmów i SMS-ów/MMS-ów lub 1 GB danych, każdy w cenie 49,99 zł z VAT na okres 14 dni.

Oferta dotyczy zarówno nowych klientów, jak i tych przedłużających umowę.

grafika

Ponadto w nowej ofercie dla biznesu T-Mobile promuje smartfona Huawei P9, który będzie dostępny za 1 zł z VAT w taryfie Jump! proFirma XL za 129,99 zł netto/mies.

Nowa oferta T-Mobile dla firm będzie promowana w telewizji 15-sek. spotem produktowym, a także w radio i internecie (display, mobile, VOD).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-kot-i-robert-lewandowski-w-spiewajacym-pojedynku-reklamuja-t-mobile-wideo ##

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów i kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), a za działania w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Komunikacje BTL przygotowała agencja G7.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-jest-teraz-w-tak-wielu-reklamach-ze-marki-na-tym-nie-zyskaja-opinie ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"