Dwójka reaktywowany teleturniej „Tak to leciało!” pokazuje w niedziele o godz. 16.15, począwszy od 4 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 września) wyniosła 979 tys. widzów, co przełożyło się na 10,09 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 7,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 1,12 mln osób.

„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.
Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hell-s-kitchen-7-polsat-ilu-widzow-ogladalo-debiut-programu,7169774837012609a ##
Dziesiąty sezon reaktywowanego cyklu prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Telewizja Polska od razu zdecydowała się na realizację dwóch sezonów show. Jedenasty do emisji najprawdopodobniej trafi wiosną 2023 roku.











