Nadawany w nowym paśmie publicystyki Jedynki „Nie ma przebacz” program „Polacy” ogląda średnio 1,3 mln widzów, przy udziale w rynku 14,03 proc. W zeszłym roku to samo pasmo oglądało więcej o 100 tys. widzów wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla „Wirtualnemedia.pl”.
Wszyscy 4+DataOglądalność (tys.)Udziały (proc.)2006-10-111 135,629,672006-10-181 387,5713,902006-10-251 498,5818,182006-11-011 200,0313,392006-11-081 334,8514,55Średnia1 321,3314,03
Dane w grupie wiekowej 16-49.
Wszyscy 16-49DataOglądalność (tys.)Udziały (proc.)2006-10-11279,094,742006-10-18440,058,712006-10-25647,6514,392006-11-01439,398,822006-11-08486,8810,43Średnia462,349,52
Program oglądają głównie kobiety (62,01 proc.).
PłećPOLACYKobiety62,01Mężczyźni37,99 Miejsce zamieszkaniaWieś36,97Miasta do 100.00036,69Miasta >100.00026,34 Wiek 4-15 lat2,6916-24 lata5,3825-34 lata11,5535-44 lata9,3345-54 lata19,2855-64 lata21,1865 lat i więcej30,59 Wykształcenie* Podstawowe20,20Zawodowe23,94Średnie40,66Wyższe15,14

„Polacy” to oryginalny format, inspirowany holenderskim show „Parlament”. Najważniejszym uczestnikiem programu jest widownia – Polacy, reprezentowana przez 30 starannie dobranych osób. Grupa wyselekcjonowana jest przy pomocy socjologów i odzwierciedla polskie społeczeństwo. Program otwiera minutowy felieton, kończący się pytaniem. Po nim rozpoczyna się dyskusja. Uczestniczą w niej dwie przeciwstawne, dwuosobowe drużyny, pomiędzy którymi siedzi 30-osobowa reprezentacja Polaków. W każdym programie poruszone są dwa tematy, wybierane przez widzów w głosowaniu przez internet i smsy. Program prowadzi Maciej Pawlicki.











