Telepizza w akcji cross promocyjnej

Telepizza w ramach działań cross promocyjnych nawiązała współpracę ze spółką Develey. Akcja będzie dotyczyła promocji sosu tabasco i zostanie przeprowadzona we wszystkich 114 lokalach hiszpańskiej sieci oraz na pudełkach od pizzy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To nie jest pierwsze tego typy działanie podejmowane przez Telepizzę. Do tej pory spółka współpracowała już z wieloma brandami, o różnym profilu działalności m.in. z Polkomtelem, Wrigley, Eurozetem, Algidą, United International , czy właśnie Develey.

Tym razem działania będą dotyczyła promocji sosu Develey (Tabasco), który będzie eksponowany na POS we wszystkich 114 lokalach Telepizzy, dodawany jako sampling do zamówień w lokalach i dostawie oraz pojawi się na pudełkach od pizzy.

Jak zauważa Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza Sp. z o.o. cross marketing to efektywne narzędzie marketera na czas kryzysu, które pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy celowej. Jeśli chodzi o Telepizzę to jesteśmy idealnym partnerem do tego typu działań. Oprócz naszego wizerunku, sieci lokali w całej Polsce, w których można eksponować produkt lub usługę, dysponujemy niestandardowym nośnikiem reklamowym, jakim są nasze pudełka do pizzy, dzięki czemu firmy mogą się wyróżnić na tle konkurencji. Po za tym współpracując z nami nasi partnerzy mogą precyzyjnie określić nie tylko grupę docelową, która ich interesuje, ale również liczbę odbiorców ich komunikatu - zakończyła Iwona Olbryś. 

Akcja promocyjna Telepizzy i Develey rozpoczyna się 24 września i potrwa miesiąc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"