Niektóre liczby dotyczące rozwoju „New York Times’a” w 2019 r. podał podczas spotkania z władzami Nowego Jorku Mark Thompson, szef The New York Times Company.
Rekord w digitalu
Mark Thompson poinformował, że w 2019 r. „NYT” osiągnął ponad 800 mln dol. przychodów z subskrypcji cyfrowych. To rekord w historii dziennika, a także próg przekroczony wcześniej niż planowano - w 2015 r., kiedy osiągnięto poziom 400 mln dol. z obszaru digital wydawca zakładał podwojenie tej kwoty do końca 2020 r.
W ub.r. „NYT” pozyskał ponad milion nowych subskrybentów cyfrowych, co jest w wypadku tego dziennika kolejnym rekordem od czasu gdy wydawca w 2011 r. postawił na rozwój swojego biznesu głównie w obszarze internetowym.
5 milionów subskrybentów
Szef NYT Company podaje, że obecnie dziennik ma z górą 5 mln prenumeratorów. 3,4 mln to subskrybenci głównego serwisu newsowego, 300 tys. korzysta z platformy NYT Cooking, a 600 tys. z serwisu NYT Crossword. Z kolei 900 tys. użytkowników to prenumeratorzy drukowanej wersji „New York Times’a”.

NYT Company zapowiada, że 6 lutego br. przedstawi wyniki finansowe dotyczące czwartego kwartału 2019 r., a także dane na temat całego ub.r.











